- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jou kleine is kapot schattigIk moet de kleine zichzelf laten ontwikkelen en andere sporten laten doen 🤷♂️
Uiteraard zeg ik straks dat voetbal voor homos is en gaan we naar de gym op zoek naar fitgirls.
![]()
Komt door zijn knappe papa 💁
Zonder GH was je nog steeds zo klein.
Nog ff en die biceps van jou zijn hier niet meer nummer 1 👌
Zonder biceps injectie
Na elkaar een jaar lang praktisch genegeerd te hebben moeten we er weer aan geloven.

Sterkte voor je burenNa elkaar een jaar lang praktisch genegeerd te hebben moeten we er weer aan geloven.![]()
Ik heb me weer even afgezonderd. De BBQ’s staan toch nog niet aan.
Valt net in je weekend deze bbq?Ik heb me weer even afgezonderd. De BBQ’s staan toch nog niet aan.
Ja, vorig jaar had ik ochtenddienst dus kon ik gelijk aanschuiven, nu ben ik vrij en de kids wilden niet weg vandaag want het springkussen werd aan het begin van de middag al opgezet. Een regenbui in de schermering zoals als vorig jaar zal er ook wel niet inzitten.
Een 100A zou je wel leuk staan🤣🤣 tijgerprintHet eerste wat mij schoonmoeder zei toen ze me zag is dat ze vroeg wanneer ik BH’s ging dragen 😝
Is het je buurman?