Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.921
Mijn vrouw heeft ook een paar keer met mij meegetraind en kreeg juist een erg negatieve indruk toen ik dumbbells van 55kg voorsloeg en op de incline bench presste. Vreemd genoeg vond ze bij een eerdere training mijn db hammer curls met pr gewicht niet gevaarlijk overkomen.
Keek je er wel boos genoeg bij??

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #178.926
Als je temperatuur even gemeten moet worden. Kan tegenwoordig gelukkig via je oor. 😌
Zou deze niet in je oor steken 😋

IMG_1299.jpeg

• #178.928
Na 20 minuten is het effect weer bijna weg dus reken maar uit.

In het wildpark waar ik vroeger werkte had ik daarom altijd een flesje in mijn hand (had de sleutels van de bar), tot groot ongenoegen van mijn Engelse collega.

Maar mijn trainingen duren tegenwoordig nauwelijks langer dan 20 minuten. Pecs: 3-4 opwarmsets bankdrukken, 2-3 werksets, 2-3 werksets db flys.

• #178.931
Omdat die ouwe nu last van zijn rug heeft??
:D
In zijn heydays, zal vanavond een filmpje posten en dan van de week eentje van mijzelf. Vind de gelijkenis treffend.

Ik leek vroeger erg op Arnold en nu nog steeds. Nickname in de sportschool gekregen. Heb helaas ook zijn lichamelijke klachten, hartproblemen en kleiner worden (was 1m90 en nu net gemeten op 1m84).

• #178.932
In zijn heydays, zal vanavond een filmpje posten en dan van de week eentje van mijzelf. Vind de gelijkenis treffend.
Heb je trouwens (velen kennen deze niet) de Total Rebuild gezien van Arnie. Dat hij nog een bodybuilding docu maakte NA pumping iron.
Kwaliteit is mhaw maar te kijken opzich...

• #178.933
Heb je trouwens (velen kennen deze niet) de Total Rebuild gezien van Arnie. Dat hij nog een bodybuilding docu maakte NA pumping iron.
Kwaliteit is mhaw maar te kijken opzich...

Tijd geleden gezien, gedeelte met Tom Platz (heb ik ook mee getraind toen hij in NL was!) vaker gezien. Maar leuk, bedankt.

Terug
Naar boven