- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Nice en netjes hoor! 😘
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice en netjes hoor! 😘
Ja, nee, bij de marine vertelden ze me na 3 dagen testen dat ik alleen bij de td of de admin mocht wegens visus -2. Stond ik daar als enige met mijn biceps en 6-pack etc (was toen een goede kogelstoter), boos de kazerne bij Hollandse Rading uitgelopen. Onder dwang weer teruggebracht en formeel uitgecheckt.
Nee hoor, ik mocht gewoon door naar de officiersopleiding, maar dus niet bij de mariniers of de zeedienst ivm slechte visus. Had dit nog speciaal aan meneer D'Ancona, de vriendelijke luitenant-kapitein die bij mij thuis was geweest voor een eerste gesprek, gevraagd, maar hij had zich dus vergist. Vind het nog steeds jammer, maar gezien mijn verhouding tot kunstmatige autoriteit misschien wel beter zo.Die is op het MEA bij de psychologische keuring er al uitgeplukt hoor.
Met de slechtst liggende bedden ooit ontworpen.Keuring is tegenwoordig op het marine etablissement amsterdam.
Defensie breed probleem.
Vroeger was alles beter 🤣
je moest natuurlijk de geaardheid hebben om een matrozen pakje aan te trekken en dat lag vroeger gevoelig lolvroeger kwam je niet zomaar bij de marine. kreeg je keuring voor dienstplicht in Breda, was 99% landmacht.
ik gok dat de dewalt combi set duurder was dan het bed ?
Hier laat ik mij niet over uit.ik gok dat de dewalt combi set duurder was dan het bed ?
275 euro is geen verkeerde prijs voor een set met lader en 4.0 ah accus just sayingHier laat ik mij niet over uit.
2 accus en oplader. Ook bit setje van de walt maar dat was de grootste schade niet.
214 euro.275 euro is geen verkeerde prijs voor een set met lader en 4.0 ah accus just saying
lekker man .......en je schroefmachine moet gewoon goed zijn214 euro.
Maar alsnog iets duurder dan het bed zelf. Matras en lattenbodems natuurlijk niet mee gerekend.
Heb ik sowieso wel met alles kwa gereedschap of apparatuur. Mag wat kosten. Kan me geweldig kwaad maken als spul niet doet wat het moet doen met goedkope troep.lekker man .......en je schroefmachine moet gewoon goed zijn
ken dat , beoordeel je mensen ook op hun rolmaat ? ik doe dat namelijk welHeb ik sowieso wel met alles kwa gereedschap of apparatuur. Mag wat kosten. Kan me geweldig kwaad maken als spul niet doet wat het moet doen met goedkope troep.
Een Stanley goed genoeg?ken dat , beoordeel je mensen ook op hun rolmaat ? ik doe dat namelijk wel
<3 .zelfs de cheapies zijn acceptabel van hun . zweer zelf bij mijn powerlocks en fat max rolmaten