Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.262
Ik had laatst een paar extra “Tylon” uitvoeringen gekocht. Gewoon om in elke kist en koffer waar plek is er eentje bij te stoppen. Krijg ik de bovenste binnen waar ook inches op staan, pas als je gaat meten merken je hoe irritant dat is.

IMG_4899.jpeg
die dubbele maatvoering introduceert een potentiele afwijking in je afschrijvingen . maar over het algemeen zijn die tylon krengen wel fijn .ligt hier een in de bus voor het geval ik naar de houthandel moet ( als ik mijn fatmax daar achter laat ben ik hem kwijt lol )

• #179.263
Festool💪🏽

• #179.265
Dit is mijn meetmaatje. 🤭
20240920_082408.jpg

• #179.274
zolang het aan je eigen standaard voldoet :)
Wanneer ik iets niet zelf kan (ga er voor het gemak maar vanuit dat ik een zeer hulpeloos vrouwtje ben) schakel ik hulp in. En over het algemeen beschikken die over hun eigen gereedschap die aan een bepaalde kwaliteitsstandaard moet voldoen. ;)
Dus voor mijn persoonlijke doeleinden is dit prima, ben praktisch genoeg om niet onnodig dingen te vervangen.

• #179.277
Wanneer ik iets niet zelf kan (ga er voor het gemak maar vanuit dat ik een zeer hulpeloos vrouwtje ben) schakel ik hulp in. En over het algemeen beschikken die over hun eigen gereedschap die aan een bepaalde kwaliteitsstandaard moet voldoen. ;)
Dus voor mijn persoonlijke doeleinden is dit prima, ben praktisch genoeg om niet onnodig dingen te vervangen.
zolang je niet wild word van kleine afwijkingen voldoet het spul prima , die kleine afwijkingen is waar ik juist helemaal kriebelig van word .
Onlangs het hout voor een erker laten afkorten door de stagaire en die maakte gebruik van merkloos budget bin rolmaat en alles was 2mm te lang .
Heb hem naar de winkelier gestuurd voor aanzienlijk beter modelletje ( nu is alles precies aan de maat ) . :P Misschien beetje kort door bocht van mij maar zoals ik al zei : kleine afwijkingen = bullshit :P

• #179.278
zolang je niet wild word van kleine afwijkingen voldoet het spul prima , die kleine afwijkingen is waar ik juist helemaal kriebelig van word .
Onlangs het hout voor een erker laten afkorten door de stagaire en die maakte gebruik van merkloos budget bin rolmaat en alles was 2mm te lang .
Heb hem naar de winkelier gestuurd voor aanzienlijk beter modelletje ( nu is alles precies aan de maat ) . :P Misschien beetje kort door bocht van mij maar zoals ik al zei : kleine afwijkingen = bullshit :P
Overal dezelfde rolmaat en meetmethode voor gebruiken voorkomt ook veel problemen.

zegt de persoon met >5 rolmaten in huis. :D

Laatst bewerkt:
  • #179.280
Echt een mannen discussie, die rolmaten. Bij jullie is de ene 20cm de andere niet? ???

Terug
Naar boven