Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Elk gereedschap. Ben montuur.ken dat , beoordeel je mensen ook op hun rolmaat ? ik doe dat namelijk wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elk gereedschap. Ben montuur.ken dat , beoordeel je mensen ook op hun rolmaat ? ik doe dat namelijk wel
die dubbele maatvoering introduceert een potentiele afwijking in je afschrijvingen . maar over het algemeen zijn die tylon krengen wel fijn .ligt hier een in de bus voor het geval ik naar de houthandel moet ( als ik mijn fatmax daar achter laat ben ik hem kwijt lol )Ik had laatst een paar extra “Tylon” uitvoeringen gekocht. Gewoon om in elke kist en koffer waar plek is er eentje bij te stoppen. Krijg ik de bovenste binnen waar ook inches op staan, pas als je gaat meten merken je hoe irritant dat is.
![]()
Action, was de eerste winkel waar ik langskwam toen ik zoiets nodig had.ken dat , beoordeel je mensen ook op hun rolmaat ? ik doe dat namelijk wel

Einhell, dat is echt een hel om mee te moeten werken zei mijn vader altijd.
Ik zeg maar zo. Ik zeg maar niks.Einhell, dat is echt een hel om mee te moeten werken zei mijn vader altijd.
festool rolmaten worden gemaakt door stabila toppie spul
uit de bak bij de gamma !
Waarschijnlijk! Gaat al jaren mee. 😁
zolang het aan je eigen standaard voldoetWaarschijnlijk! Gaat al jaren mee. 😁
Goed genoeg voor af en toe zelf wat klusjes in en om het huis te doen. 😊

Wanneer ik iets niet zelf kan (ga er voor het gemak maar vanuit dat ik een zeer hulpeloos vrouwtje ben) schakel ik hulp in. En over het algemeen beschikken die over hun eigen gereedschap die aan een bepaalde kwaliteitsstandaard moet voldoen.

Omdat god een bijzondere boodschap voor je heeft jongen.
zolang je niet wild word van kleine afwijkingen voldoet het spul prima , die kleine afwijkingen is waar ik juist helemaal kriebelig van word .Wanneer ik iets niet zelf kan (ga er voor het gemak maar vanuit dat ik een zeer hulpeloos vrouwtje ben) schakel ik hulp in. En over het algemeen beschikken die over hun eigen gereedschap die aan een bepaalde kwaliteitsstandaard moet voldoen.
Dus voor mijn persoonlijke doeleinden is dit prima, ben praktisch genoeg om niet onnodig dingen te vervangen.
Misschien beetje kort door bocht van mij maar zoals ik al zei : kleine afwijkingen = bullshit 
Overal dezelfde rolmaat en meetmethode voor gebruiken voorkomt ook veel problemen.zolang je niet wild word van kleine afwijkingen voldoet het spul prima , die kleine afwijkingen is waar ik juist helemaal kriebelig van word .
Onlangs het hout voor een erker laten afkorten door de stagaire en die maakte gebruik van merkloos budget bin rolmaat en alles was 2mm te lang .
Heb hem naar de winkelier gestuurd voor aanzienlijk beter modelletje ( nu is alles precies aan de maat ) .Misschien beetje kort door bocht van mij maar zoals ik al zei : kleine afwijkingen = bullshit
![]()

@Mentat, geef eens duiding.