XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.301
Thanks, ik zie het.

@bodybuilding.nl krijgt iedereen dezelfde suggesties voorgesteld? Lijkt me wel logisch eigenlijk.
Ja.

Voorheen kregen alleen gasten dit te zien. En als het sommige leden stoort kan ik een optie toevoegen om dit uit te schakelen.

Ik zie dat hier wel wat anabolen topics tussen staan, dus mag nog bijgesteld worden.

• Like
Waarderingen: K82
  • #179.302
Ja.

Voorheen kregen alleen gasten dit te zien. En als het sommige leden stoort kan ik een optie toevoegen om dit uit te schakelen.

Ik zie dat hier wel wat anabolen topics tussen staan, dus mag nog bijgesteld worden.
Nou, pas maar aan waar je het nodig lijkt,

Ik vind het in ieder geval een mooie aanvulling!

• #179.304
Kan je instellen dat ik alleen vrouwelijke foto topics als suggesties krijg?

• #179.305
Ja.

Een dingetje is wel dat er topic uit 2005 bijvoorbeeld bijstaan en de kans ds groot is dat vele oude topic gebumpt worden.

• #179.306
  • #179.307
  • #179.309
Heb je het over het ego van @Schwarzeneggertje en zijn broer?
Waar komt mijn broer nou weer vandaan.

Nou ok, ik had eens de mooiste vrouw die ik ooit gezien had (en die verliefd op mij was) voorgesteld aan mijn broer (want ik had al een relatie met haar vriendin). Hij was echter niet onder de indruk en vond haar ook nog een zijkwijf.

• #179.310
Een dingetje is wel dat er topic uit 2005 bijvoorbeeld bijstaan en de kans ds groot is dat vele oude topic gebumpt worden.
Dat mag.

Staat ook onderaan bij oude topics dat je kan nog iets toevoegen als dit relevant is (of een nieuw topic openen).

Je kan het ook linken in een ander topic dan.

Ik kijk het straks ook nog even na wat voor soort topics dat zijn en indien nog stel ik het bij.

Laatst bewerkt:
  • #179.311

Nou ok, ik had eens de mooiste vrouw die ik ooit gezien had (en die verliefd op mij was) voorgesteld aan mijn broer (want ik had al een relatie met haar vriendin). Hij was echter niet onder de indruk en vond haar ook nog een zijkwijf.
het is wel aktueel dat de Nederlandse vrouw steeds dominanter wordt, dus ik begrijp zijn gedachte wel :D

• #179.312

Ben je ook wel eens met een man thuis gekomen?

• #179.314
Nieuwe auto blijkt bijna 4 weken eerder al geleverd te worden, volgende week zaterdag ophalen! :cheer:

Bijlagen

• IMG-20240919-WA0002.jpg
    IMG-20240919-WA0002.jpg
    186,2 KB · Weergaven: 52
  • IMG-20240919-WA0001.jpg
    IMG-20240919-WA0001.jpg
    198,1 KB · Weergaven: 51
  • IMG-20240919-WA0000.jpg
    IMG-20240919-WA0000.jpg
    189,8 KB · Weergaven: 46
  • #179.315
Mooiste déjà vu ooit gehad.

Twee jaar geleden deed ik een cut cycle, gingen we vervolgens naar Italië en was @Natty87 erna zwanger. Dit jaar exact hetzelfde en ik april volgend jaar zijn we met z'n 4en. Daarnaast deze week ons bod op een super mooie ruime woning geaccepteerd zoals al eerder gezegd. Dus mooier kan even niet. :heart:

• #179.316

Twee jaar geleden deed ik een cut cycle, gingen we vervolgens naar Italië en was @Natty87 erna zwanger. Dit jaar exact hetzelfde en ik april volgend jaar zijn we met z'n 4en. Daarnaast deze week ons bod op een super mooie ruime woning geaccepteerd zoals al eerder gezegd. Dus mooier kan even niet. :heart:
Gefeliciteerd met de 2de 👶🏻

• #179.317

Gefeliciteerd allebei!!:2e:

• #179.318

Gefeliciteerd 👶

• #179.319

Twee jaar geleden deed ik een cut cycle, gingen we vervolgens naar Italië en was @Natty87 erna zwanger. Dit jaar exact hetzelfde en ik april volgend jaar zijn we met z'n 4en.
Wat ben je toch een prachtige van autistische trekken voorziene bodybuilder.
Daarnaast deze week ons bod op een super mooie ruime woning geaccepteerd zoals al eerder gezegd. Dus mooier kan even niet. :heart:
Beiden gefeliciteerd met beide!

• #179.320
Dat mag.

Staat ook onderaan bij oude topics dat je kan nog iets toevoegen als dit relevant is (of een nieuw topic openen).

Je kan het ook linken in een ander topic dan.

Ik kijk het straks ook nog even na wat voor soort topics dat zijn en indien nog stel ik het bij.
Vaak als er nu een oud topic gebumpt wordt dan wordt er commentaar gegeven en komt er een slotje op. Vandaar mijn opmerking 😉.

Terug
Naar boven