Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.706
Ik betaal €860 aan bruto maandlasten (rente) en los €105 af, vanaf 2034 wordt dat alleen €220 bruto voor een riante hoekwoning.

Wel door eigen geld in te leggen en deels af te lossen trouwens.

• #179.708
En
Geef toch liever de voorkeur aan een koopwoning dan huren en maar afwachten wat er mee gebeurd
En het ligt ook aan mijn persoonlijke situatie dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik kwam uit een verslaving en dakloos met 50k schuld en alles afbetaald. Maar de BKR registratie blijft nog 5 jaar staan en toen die BKR registratie werd geschrapt ontplofte de huizenmarkt dus toen heb ik de keus gemaakt om niet te gaan kopen en mij volledig te storten op het beleggen (en sparen)

• #179.709
Daarom voor de mensen die nu moeten kopen zijn de lul, Nederland is echt een kk land

• #179.711
Aankomende woensdag twee weken hier heerlijk vertoeven: drool:

1728555314673.png

• #179.717
En wat ga je met die centjes doen? Niks want je woont erin😁
Niet alleen zal zijn huis ( waarschijnlijk ) meer waard worden, mocht hij €0.- per maand aan hypotheek betalen heeft hij een besparing van €850,- per maand ten opzichte van huur. Ik hoef jou niet te vertellen dat hij met €850,- per maand erg veel geld zou kunnen verdienen.

Voor de rest ben ik het met jou eens, met huren is niets mis. Mijn vriendin verhuurt een appartement aan een stel met geld als drek. Die willen de mogelijke zorgen van een eigen woning niet en sparen/investeren elke cent die zij kunnen om zodra het kan te kunnen emigreren.

• #179.718
Niet alleen zal zijn huis ( waarschijnlijk ) meer waard worden, mocht hij €0.- per maand aan hypotheek betalen heeft hij een besparing van €850,- per maand ten opzichte van huur. Ik hoef jou niet te vertellen dat hij met €850,- per maand erg veel geld zou kunnen verdienen.
EEns maar het kwartje kan net zo goed de andere kant op rollen. 1 keer een goede storm waar je dak het begeeft a 25k en je hebt de eerste 5 jaar geen rendement meer.

Die willen de mogelijke zorgen van een eigen woning niet en sparen/investeren elke cent die zij kunnen om zodra het kan te kunnen emigreren.
Precies de strategie die wij nu volgen.

En mn vrouw heeft een nieuwe cashflow geregeld sinds afgelopen maand door 24 uur erbij te gaan werken op het dorp en binnen schooltijden ook nog. Dus die knaakjes gaan rechtstreeks naar de SP500. We leggen nu meer in per maand als onze vaste lasten zijn🤣. Zo snel mogelijk en zo veel mogelijk erin om zo snel mogelijk compounding te realiseren. Dat begint nu aardig te lopen en is goed merkbaar . Ik haal daar ook meer voldoening uit als nieuwe kozijnen zetten en elk weekend lopen verven en reinigen en klussen om die stenen hut maar zn waarde te laten houden om eerlijk te zijn.

Terug
Naar boven