Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
En wat ga je met die centjes doen? Niks want je woont erinš
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat ga je met die centjes doen? Niks want je woont erinš
Ja zit nu op 500⬠kan ik ook niet voor huren.
Dat is wat ik bedoel te zeggen, er is geen standaard slim of niet slim. Het is per persoon en zijn doelen verschillend wat het handigste is.Ja zit nu op 500⬠kan ik ook niet voor huren.
Bouwdepot opgenomen 2 jaar terug.
Geef toch liever de voorkeur aan een koopwoning dan huren en maar afwachten wat er mee gebeurdDat is wat ik bedoel te zeggen, er is geen standaard slim of niet slim. Het is per persoon en zijn doelen verschillend wat het handigste is.
Bij een koopwoning moet je ook maar afwachten wat er mee gebeurt als de economie vergaat ala 2008. Ik heb gewoon prima rechten als huurder.Geef toch liever de voorkeur aan een koopwoning dan huren en maar afwachten wat er mee gebeurd
Ik heb kort daarna gekocht toen er amper vraag was.Bij een koopwoning moet je ook maar afwachten wat er mee gebeurt als de economie vergaat ala 2008. Ik heb gewoon prima rechten als huurder.
En het ligt ook aan mijn persoonlijke situatie dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik kwam uit een verslaving en dakloos met 50k schuld en alles afbetaald. Maar de BKR registratie blijft nog 5 jaar staan en toen die BKR registratie werd geschrapt ontplofte de huizenmarkt dus toen heb ik de keus gemaakt om niet te gaan kopen en mij volledig te storten op het beleggen (en sparen)Geef toch liever de voorkeur aan een koopwoning dan huren en maar afwachten wat er mee gebeurd
Nee hoor. Heft in eigen handen nemen. Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen.Daarom voor de mensen die nu moeten kopen zijn de lul, Nederland is echt een kk land
Het was iig een discussie waar je wijzer van kan worden itt de meeste discussies op dbbšVoor al uw financiĆ«le vragen ga naar: https://forum.bodybuilding.nl/topics/wat-maakt-e-vandaag-jouw-dag-goed.233219/page-8986
š¤£š¤£
Ik vond die met Hell anders ook altijd best wel nuttig š¤£š¤£š¤£Het was iig een discussie waar je wijzer van kan worden itt de meeste discussies op dbbš
enkel voor aggressie-regulatie.Ik vond die met Hell anders ook altijd best wel nuttig š¤£š¤£š¤£
Gay4pay?Nee hoor. Heft in eigen handen nemen. Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen.
Niet alleen zal zijn huis ( waarschijnlijk ) meer waard worden, mocht hij ā¬0.- per maand aan hypotheek betalen heeft hij een besparing van ā¬850,- per maand ten opzichte van huur. Ik hoef jou niet te vertellen dat hij met ā¬850,- per maand erg veel geld zou kunnen verdienen.En wat ga je met die centjes doen? Niks want je woont erinš
EEns maar het kwartje kan net zo goed de andere kant op rollen. 1 keer een goede storm waar je dak het begeeft a 25k en je hebt de eerste 5 jaar geen rendement meer.Niet alleen zal zijn huis ( waarschijnlijk ) meer waard worden, mocht hij ā¬0.- per maand aan hypotheek betalen heeft hij een besparing van ā¬850,- per maand ten opzichte van huur. Ik hoef jou niet te vertellen dat hij met ā¬850,- per maand erg veel geld zou kunnen verdienen.
Precies de strategie die wij nu volgen.Die willen de mogelijke zorgen van een eigen woning niet en sparen/investeren elke cent die zij kunnen om zodra het kan te kunnen emigreren.
Riu mexico?Aankomende woensdag twee weken hier heerlijk vertoeven:
![]()
Dit is echt heel makkelijk pratenNee hoor. Heft in eigen handen nemen. Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen.