ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal je voordragen voor de Nobelprijs.
Als ze een email van jou krijgen dan weten ze niet wat hun overkomt zeg. Pas je wel op. Straks moet je weer heel de wereld over om handjes te schudden.
Inderdaad net terug van tournee, maar hou wel van een beetje reizen en zal in Afrika een goed woordje voor je doen bij de AA.Als ze een email van jou krijgen dan weten ze niet wat hun overkomt zeg. Pas je wel op. Straks moet je weer heel de wereld over om handjes te schudden.
Die tia's eisen hun tol wel he. Je bent een beetje de Biden van DBB aan het worden.Inderdaad net terug van tournee, maar hou wel van een beetje reizen en zal in Afrika een goed woordje voor je doen bij de AA.
Kan alleen maar zeggen, "schrik niet als je in de spiegel kijkt, het wordt vanaf nu alleen maar erger."Die tia's eisen hun tol wel he. Je bent een beetje de Biden van DBB aan het worden.
"PriMa"Kan alleen maar zeggen, "schrik niet als je in de spiegel kijkt, het wordt vanaf nu alleen maar erger."
Staat je wel mooi😋
Hihi een hoedje op mijn kont.
Enfin nieuwe maand, nieuwe uitdaging....new job via mijn netwerk. ga dan fulltime en moet dwars door de stad rijden om files te ontwijken . Gelukkig kan ik om 9.00 beginnen
Ik vind jou grappig 😜