MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.622
Okay, de nieuwe baan is zo goed als zeker. Ze zijn een ‘voorstel’ aan het maken. Wordt nog best lastig weg gaan bij de huidige toko.
Gewoon zeggen. Jongens even centraal. Krijg de tyfes ik heb een leukere baan gevonden. Laterz

Ik vind dat wel lastig ja. Toch best wat opgebouwd waaronder mijn eigen afdeling, dat gaan ze daar echt niet verwachten.

Je bouwt toch ook echt wel relaties en ‘werkvriendschappen’ op.
Dat wel. Ik zit nogsteeds met 5 jongens in een app van mn oude werk. Ondertussen werkt 1 persoon daar nog 😂

• #180.623
Na 5 maanden chef geweest te zijn in een hotel in Alkmaar werd het tijd voor iets nieuws. Kwilde m'n zoontje en vrouwtje meer zien. En wil weer sporten, gezonder leven, weg van alle druggies in de keuken daar.

En vanaf deze week ben ik sous chef in de Jaarbeurs. Sous chef van de banqueting keuken. Tijden van 07:00 tot 17:00 dus elke avond heerlijk thuis met het gezinnetje avondeten en lkkr op de bank knuffelen en stoeien met m'n zoontje. 4 a 5 dagen per week, voornamelijk doordeweeks. En goed tarief als freelancer.

Top! Super blij mee. En een leuke uitdaging. Draaien hier elke dag ong 1000 man. Wel interessant om zo'n groot logistiek process te managen.

Gister eerste dag zelfstandig leiding over het team. Ging top. Nu opstaan en weer aan de bak. Is wel ff flink wennen en schakelen die vroege tijden. Ben een jaar lang 09:30 opgestaan.

• #180.624
Gewoon zeggen. Jongens even centraal. Krijg de tyfes ik heb een leukere baan gevonden. Laterz

Dat wel. Ik zit nogsteeds met 5 jongens in een app van mn oude werk. Ondertussen werkt 1 persoon daar nog 😂
Ik ga natuurlijk ook gewoon dag zeggen. Maar toch is het niet zo heel makkelijk.

Zeker niet met mensen die ik heb aangenomen en die in mijn afdeling doorgegroeid zijn naar manager enzo. En een paar jonkies die supergoed bezig zijn maar waar ook een beetje voor gezorgd moet worden qua opleiding en ervaring en uitdagingen.

Maar natuurlijk, ik pak die nieuwe baan aan. Meer geld, meer mensen aan me rapporteren, rapporteer dan ook direct aan de CEO. Dus allemaal prachtig. :)

Zeker, sommige mensen wens ik ook de t*fus trouwens 😝

• #180.628
Na 5 maanden chef geweest te zijn in een hotel in Alkmaar werd het tijd voor iets nieuws. Kwilde m'n zoontje en vrouwtje meer zien. En wil weer sporten, gezonder leven, weg van alle druggies in de keuken daar.

En vanaf deze week ben ik sous chef in de Jaarbeurs. Sous chef van de banqueting keuken. Tijden van 07:00 tot 17:00 dus elke avond heerlijk thuis met het gezinnetje avondeten en lkkr op de bank knuffelen en stoeien met m'n zoontje. 4 a 5 dagen per week, voornamelijk doordeweeks. En goed tarief als freelancer.

Top! Super blij mee. En een leuke uitdaging. Draaien hier elke dag ong 1000 man. Wel interessant om zo'n groot logistiek process te managen.

Gister eerste dag zelfstandig leiding over het team. Ging top. Nu opstaan en weer aan de bak. Is wel ff flink wennen en schakelen die vroege tijden. Ben een jaar lang 09:30 opgestaan.
lekker man, wat je werk ook is en wat je ook doet je moet altijd kiezen voor de dingen wat je meer geluk brengt.

• #180.630
Hardlopen in the morning

1000016431.jpg

• #180.632
Jup. Alleen soms moet je op korte termijn door de zure appel heen om op lange termijn meer geluk te hebben.
Zo waar!
Is ook niet de makkelijkste tijd van het jaar om te wennen aan een vroeger ritme.

Ik heb 8 jaar ergens gewerkt waar ik rond 6u de deur uit moest, ik moest daar vreselijk aan wennen. Maar weet dat het makkelijker wordt 🤗

• #180.633
Holy shit. Zelfgebakken strooigoed, taaitaai en gevulde speculaas gehad van m'n vader. En marsepein, speculaas en extra pure letter van mn moeder. Nog 2 weken in de kast en dan mee naar m'n wedstrijd, haha. drool:
IMG_20241123_225910.jpg

• #180.634
Holy shit. Zelfgebakken strooigoed, taaitaai en gevulde speculaas gehad van m'n vader. En marsepein, speculaas en extra pure letter van mn moeder. Nog 2 weken in de kast en dan mee naar m'n wedstrijd, haha. drool:
IMG_20241123_225910.jpg
Goede test om te kijken of je dat bodybuilding wel echt wat vind

• #180.635
Jup. Alleen soms moet je op korte termijn door de zure appel heen om op lange termijn meer geluk te hebben.
Yes. We weten meestal wel wat de beste keuze is, en dat die meestal meer werk/moeite/oncomfortabel betekent.

Maar gefeliciteerd met het nieuwe werk. Nog even en je wordt een 9-17 vader die met de bakfiets daarna de kinderen ophaalt😝

Utrecht is ook echt een leuke stad trouwens.

Toen ik van horeca naar ‘gewoon ‘ werk ging zag ik ineens als die nachtmensen nergens meer, de drugs, het h**ren en sloeren, de vage types en de feestbeesten. Geen horeca/maffiacafes meer bezoeken, geen rare toko’s waar allerlei vreemd volk zich verzamelde (en een paar profvoetballers).

De wereld zag er ineens heel anders uit toen ik net als alle brave burgers overdag werkte en sliep in de nacht.

Ben benieuwd of je daaraan kunt wennen. 😜

Terug
Naar boven