- Waardering
- 10.736
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cijfers?Vanochtend een forse promotie gekregen op mijn werk dus een goede dag vandaag
Van welk bedrag naar welk bedrag?
Met fulltime werken en niet ziek zijn kom je tegenwoordig een heel eind.Ik ben eerder benieuwd wat ie ervoor heeft moeten doen!
@Hell93Met fulltime werken en niet ziek zijn kom je tegenwoordig een heel eind.
Correct en het juiste doen op het juiste moment.Met fulltime werken en niet ziek zijn kom je tegenwoordig een heel eind.
Dat het formaat van een ei je dag goed kan maken😃🤗De eieren die ik altijd koop zijn weer op enigszins normaal formaat, ipv klein, mini of lilli.
@Mentat na het eerste hoofdstuk ben ik er in elk geval achter dat hetgeen boek voor mij is.Na de introductie geluisterd te hebben twijfel ik of ik er nog wel iets uit kan leren. :think
Je bent er achter dat je nu al "geen f**k geeft om de mening van een ander"?@Mentat na het eerste hoofdstuk ben ik er in elk geval achter dat hetgeen boek voor mij is.
Deels, ik vind een "zelfhulpboek" op zijn tijd wel interessant, maar zijn schrijstijl en zienswijze spreken mij niet aan.Je bent er achter dat je nu al "geen f**k geeft om de mening van een ander"?
Ik ben inmiddels verhuist dus ik heb m'n plicht gedaan, voor m'n huiszoekende medemens. Hoe mooi is dat? Asteblief, dankewel!
Veel plaatjes toevoegen, vooral bij je eerste drukMaar ik heb het boek nog niet geschreven, ik beschreef de gebeurtenissen uit mijn geheugen. Ik vind zelf mijn schrijfstijl te houterig, dat weerhoudt mij al een jaar of 20 om een boek te schrijven. Het relaas van 'het dorp dat mij wilde doden' is slechts 1 hoofdstuk uit het geplande boek, heb wel 10 verhalen uit die tijd te vertellen die niemand gelooft maar echt gebeurd zijn. Ik ga het boek ook alleen schrijven als ik er flink aan kan verdienen. Een ander hoofdstuk is 'de hartendieven', waarvan ik ook een schets heb geschreven op dit forum.
Ik moest voor mijn leven vechten en later die dag voor dat van mijn vrienden. Ondertussen had ik spannende plaatjes moeten schieten met de telefoon die nog niet bestond voor de sociale media die toen gelukkig ook nog niet bestonden...
Ik in mijn 1tje op 120m2 woonoppervlakte plus nog wat overdekte ruimte voor mijn 6 fietsen en 2 motors en het is nog te klein voor al mijn boeken, troep uit Afrika en andere verzamelingen. Gym op de 1ste verdieping. Parkeerplaats voor mijn auto op eigen terrein. Tuin is 30x20, verder nog een overhangend balkon aan het water.