RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Telefoon gaat in de houder en komt daar pas uit als ik uit de auto stap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telefoon gaat in de houder en komt daar pas uit als ik uit de auto stap.
Nee
Ook niet op je racefiets?
Rij verder wel gewoon super asociaal zoals een audi eigenaar betaamd hoor.
Nee heb een houdertje op m’n stuur 😌
Zijn jullie nog nooit gepijpt tijdens het rijden?
Dat is nog gevaarlijker lijkt mij.
Rustig aan cowboy, denk aan je hart.Wat een stelletje wijven zijn jullie echt bitches. Regels zijn er ook om overtreden te worden boeien zeg waar maak jullie je druk om? Schaam jezelf.
Wajowwwwww
Een spannende rit is nooit verkeerd.
Het is niet de bedoeling dat de bestuurder dat doet bij de bijrijder...Zijn jullie nog nooit gepijpt tijdens het rijden?
Dat is nog gevaarlijker lijkt mij.

Hahah kloptNee onder invloed etc niet rijden. Miss een leuk idee voor de botsauto's 👌
Sorry maar sommige zijn hier net NSB’ers.Rustig aan cowboy, denk aan je hart.
Een spannende rit is nooit verkeerd.
Hahah klopt
Sorry maar sommige zijn hier net NSB’ers.
Dus zo nu en dan wat homohaat moet kunnen.Wat een stelletje wijven zijn jullie echt bitches. Regels zijn er ook om overtreden te worden boeien zeg waar maak jullie je druk om? Schaam jezelf.
Wajowwwwww
Als jij daar gelukkig van word moet je doen maar dan zal ik wel pinnen in je kontje stoppen, want die is niet meer veilig
Ik denk dat @Steks bedoelt dat het soms lijkt alsof je wel kan geven, maar wat moeite hebt met ontvangen.Als jij daar gelukkig van word moet je doen maar dan zal ik wel pinnen in je kontje stoppen, want die is niet meer veilig

Als je maar niet aan het appen bent terwijl je bezig bent.