Zo te zien iemand die zich niet hoeft te schminken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien iemand die zich niet hoeft te schminken.
Of we kunnen Akwasi en consorten aan onze zuiderburen geven.Wat een leuk kinderfeest hebben jullie in Belgie, dat zouden we in Nederland ook moeten hebben!
![]()
Staat je wel dat zwart kleurtje en wat extra haar
Heb jij zo'n hekel aan onze Vlaamsche Forummers?Of we kunnen Akwasi en consorten aan onze zuiderburen geven.
Wij hebben ook Queen NikkolahWat een leuk kinderfeest hebben jullie in Belgie, dat zouden we in Nederland ook moeten hebben!
![]()

Niks mis mee zo'n hulpsinterklaas.
duister... hopelijk geen vergelijking van je hart? mat zwart met glittersNieuwe nagels maken mijn dag goed 😇
Mat glans en glitter 🥰
![]()
![]()

duister... hopelijk geen vergelijking van je hart? mat zwart met glitters![]()
![]()
gelukkig
dan ben je niets anders dan de rest hierAlleen hebben mensen geen ziel.
Had je maar een vak moeten leren.Jaarbeurs is em toch niet geworden. Na 2 weken daar gewerkt te hebben.
Ik wil niet werken op een plek waar men het normaal vindt om naar elkaar te schreeuwen en waar de overige freelancers behandeld worden als stront. Stelletje dwazen daar.
Dus ik neem lkkr een week vrij. Volgende week weer ergens anders werken.
Opzich jammer maar ik wil wel graag met plezier naar werk.
Klinkt wel alsof je het daar naar je zin zou kunnen hebben.Jaarbeurs is em toch niet geworden. Na 2 weken daar gewerkt te hebben.
Ik wil niet werken op een plek waar men het normaal vindt om naar elkaar te schreeuwen en waar de overige freelancers behandeld worden als stront. Stelletje dwazen daar.
Ondanks z'n grote bek en z'n zogenaamd racistische uitlatingen of grappen heeft @apfelstrudel, volgens mij, een klein hartje, want hij staat gewoon als bedankje fruit te snijden voor z'n zwaar gepigmenteerde hardwerkende afwassers. Ook kookt hij min of meer halal voor z'n irritante asieleisers die zich aan geen enkele afspraak houden.Klinkt wel alsof je het daar naar je zin zou kunnen hebben.
Hoorde dat hij nog een opvolger zoekt, denk wel de perfecte job voor jou!Jaarbeurs is em toch niet geworden. Na 2 weken daar gewerkt te hebben.
Je zou bijna denken dat hij een D66’er is.Ondanks z'n grote bek en z'n zogenaamd racistische uitlatingen of grappen heeft @apfelstrudel, volgens mij, een klein hartje, want hij staat gewoon als bedankje fruit te snijden voor z'n zwaar gepigmenteerde hardwerkende afwassers. Ook kookt hij min of meer halal voor z'n irritante asieleisers die zich aan geen enkele afspraak houden.
Hoorde dat hij nog een opvolger zoekt, denk wel de perfecte job voor jou!
kijk: https://youtu.be/mxs4-0oYZ5o?si=EfQwrVKIPel4MZjt
Sorry kben ff boodschappen doen voor je moeder.