Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.982
Toch een ode aan de fallen angel @Rippedmeeuw , volgende contest battlen voor eerste sixpack?

• #180.984
Dan zijn de datums geen verzinsel.
Voorheen ging men er bij historische en/of belangrijke figuren vanuit dat men op de datum van overlijden ook geboren was. Bij JC is de vermoedelijke datum van overlijden, 25 maart, de datum van de conceptie geworden. Negen maanden later is het 25 december.

Het punt is dat "de herdertjes lagen bij nachte, zij lagen bij nacht in het veld", niet zo realistisch is in december. Ook betekent geen plaats in de herberg, waarschijnlijk geen plaats op de eerste verdieping. De dieren sliepen op de begane grond, mensen op etages.

• #180.985
Ik spreek hem nog wel via insta, gaat goed met hem hij is nu aan het bulken en zomer 2025 abs.
Tegen rippedmeeuw haal ik alles uit de kast, make it happen son, mijn abs heb ik nu eindelijk na 3x per week abs trainen voor een jaar lang, nu enkel nog dat vet er af en ben ronny coleman

• #180.986
Voorheen ging men er bij historische en/of belangrijke figuren vanuit dat men op de datum van overlijden ook geboren was. Bij JC is de vermoedelijke datum van overlijden, 25 maart, de datum van de conceptie geworden. Negen maanden later is het 25 december.

Het punt is dat "de herdertjes lagen bij nachte, zij lagen bij nacht in het veld", niet zo realistisch is in december. Ook betekent geen plaats in de herberg, waarschijnlijk geen plaats op de eerste verdieping. De dieren sliepen op de begane grond, mensen op etages.
Maar in het mediterrane Midden-Oosten was het ook 2k jaar geleden lekker weer in onze winter.

• #180.991
  • #180.993
Mijn zoon (9) heeft een kerststukje gemaakt en trots dat hij is 😍
20241225_094229.jpg

Ik zou oprecht willen dat ik zo trots op het resultaat van mijn werk kon zijn met zo'n minimale inzet...

• #180.996
Ben toch liever aan het werk op deze dagen. Mooi extra geld

• #180.997
Cv upgedate.

Heb er bij gezet dat ik jaren vrijwilligers werk doe als gigolo.

• #181.000
Terug
Naar boven