Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.961
Eindejaars

IMG_5005.jpeg

• #180.962
Kerst en nieuwjaar ...

Kan ik weer heel de dag naar vrouwen kijken die een kort rokje met pantys eronder aan hebben.

• #180.965
  • #180.971
Elk jaar hetzelfde met kerst bij schoonouders:

IMG_0851.jpeg

• #180.974
Elk jaar hetzelfde met kerst bij schoonouders:

IMG_0851.jpeg
Kleine review van de per4m whey? Lekker? Goed door oats? Welke smaken heb je gehad en cijfer per smaak? Twijfel al langer bij alphasups samples / potten te kopen. Op de een of andere manier trekt het merk mij wel :p

• #180.975
Kleine review van de per4m whey? Lekker? Goed door oats? Welke smaken heb je gehad en cijfer per smaak? Twijfel al langer bij alphasups samples / potten te kopen. Op de een of andere manier trekt het merk mij wel :p
Gelukkig weet mijn vriendin dat ik alleen dit merk en tbjp whey pak vd rest krijg ik schijterij.
Heb recent nog 20kg banaan whey van MP weg gedaan aangezien dit gewoon direct schijten voor mij altijd was.

• #180.976
Gelukkig weet mijn vriendin dat ik alleen dit merk en tbjp whey pak vd rest krijg ik schijterij.
Heb recent nog 20kg banaan whey van MP weg gedaan aangezien dit gewoon direct schijten voor mij altijd was.
Myprotein staat ook niet heel hoog op mijn tier list :p. En geloof me, ik heb echt ontelbare merken gehad

• Like
Waarderingen: AK
  • #180.979
En niemand heeft in de gaten dat die feesten gebaseerd zijn op verzinsels en de datum van het nieuwe jaar arbitrair ingesteld door ene Julius Caesar.

• #180.980
En niemand heeft in de gaten dat die feesten gebaseerd zijn op verzinsels en de datum van het nieuwe jaar arbitrair ingesteld door ene Julius Caesar.
De data zijn verzinsels, de feesten geenzins.

De datum van Kerstmis is bepaald aan de hand van het overlijden van Jezus.

Terug
Naar boven