ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Val je niet af dan moet je meer eten, klinkt logisch.
kijk: https://www.instagram.com/reel/DD9_1BHq090/?igsh=MTA3bzA3dHZ5czhqNQ==
Val je niet af dan moet je meer eten, klinkt logisch.
kijk: https://www.instagram.com/reel/DD9_1BHq090/?igsh=MTA3bzA3dHZ5czhqNQ==
Zou die kaal zijn doordat die gear gebruikt? Of denk je dat die natty is?Advies van een dom skinny-fat kaal mannetje is altijd inspirerend.
Elke keer dattie liegt is hij weer 100 haren kwijt. En hij is nog maar net begonnen.Zou die kaal zijn doordat die gear gebruikt? Of denk je dat die natty is?
Het zou zomaar een bodybuilder coach kunnen zijn, allemaal boeven!Elke keer dattie liegt is hij weer 100 haren kwijt. En hij is nog maar net begonnen.
Nu weet je dus waarom al die Afrikanen zo dik waren toen je in Afrika was.Advies van een dom skinny-fat kaal mannetje is altijd inspirerend.
Als ze hun bier niet opdronken knalde Edmund ze af.Nu weet je dus waarom al die Afrikanen zo dik waren toen je in Afrika was.
Edmund was dus een kerel vol discipline.Als ze hun bier niet opdronken knalde Edmund ze af.
Hij was wel voorspelbaar.
Kleine review van de per4m whey? Lekker? Goed door oats? Welke smaken heb je gehad en cijfer per smaak? Twijfel al langer bij alphasups samples / potten te kopen. Op de een of andere manier trekt het merk mij wel

Gelukkig weet mijn vriendin dat ik alleen dit merk en tbjp whey pak vd rest krijg ik schijterij.Kleine review van de per4m whey? Lekker? Goed door oats? Welke smaken heb je gehad en cijfer per smaak? Twijfel al langer bij alphasups samples / potten te kopen. Op de een of andere manier trekt het merk mij wel![]()
Myprotein staat ook niet heel hoog op mijn tier listGelukkig weet mijn vriendin dat ik alleen dit merk en tbjp whey pak vd rest krijg ik schijterij.
Heb recent nog 20kg banaan whey van MP weg gedaan aangezien dit gewoon direct schijten voor mij altijd was.
. En geloof me, ik heb echt ontelbare merken gehadIk ook, maar ik vind Kanon de beste.Myprotein staat ook niet heel hoog op mijn tier list. En geloof me, ik heb echt ontelbare merken gehad
Nahh, krijg ik hoofdpijn van

De data zijn verzinsels, de feesten geenzins.En niemand heeft in de gaten dat die feesten gebaseerd zijn op verzinsels en de datum van het nieuwe jaar arbitrair ingesteld door ene Julius Caesar.