Laxeermiddel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.007
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 134kg
Voor echte dikke snert heb ik een zwak. De variant zonder zand, welteverstaan. Eén van de zaken die ik mis aan mijn tijd bij de baas, haha!Snert? Geen staatsgeheim? Die vind ik veel beter joh. Met spekjes er door natuurlijk.
Als je woensdag gaat zal het wel blauwe zijn.
Maar blauwe smaakt niet als het door een pleun of paresto kok is gemaakt. Is bij de marine door onze chef c**ks tot de mach 10 beter.
Haha, de flessen. Iemand zonder verleden als militair begrijpt niets van de verhalen over die typische smaak.Ook nog die ouwe camo die je lekker met je eigen tuf op je smoel smeert. Asbit waar je niet met je hoofd bove mag hangen als het brand maar kook je voer er maar wel gewoon op hoor.
En kan het water uit de wawa al proeven als ik die flessen zie staan hahaha.
Die oue camo ligt tussen die bandaid en asbit in. Die ander waren nieuwe op vaseline basis. Ook veel makkelijker weer van je smoel af te krijgen. Inplaats van een heel pak baby doekjes verder en nogsteeds ogen als een wasbeer.
Heb hier ook nog ergens zo'n oud chestrig slingeren. Waardeloze meuk was dat joh. knapt je altijd weer halverwege de week in het bos aan een kant die elastieken bij je zij er uit. Rotmeuk.
Wil jij geloven dat er jongens waren, en hoogstwaarschijnlijk nog steeds zijn, die voor uitzendingen eigen materialen kochten omdat zij de verstrekte varianten als troep omschreven?