Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

• Snert? Geen staatsgeheim? Die vind ik veel beter joh. Met spekjes er door natuurlijk.
    Als je woensdag gaat zal het wel blauwe zijn.
    Maar blauwe smaakt niet als het door een pleun of paresto kok is gemaakt. Is bij de marine door onze chef c**ks tot de mach 10 beter.
    Voor echte dikke snert heb ik een zwak. De variant zonder zand, welteverstaan. Eén van de zaken die ik mis aan mijn tijd bij de baas, haha!

Ook nog die ouwe camo die je lekker met je eigen tuf op je smoel smeert. Asbit waar je niet met je hoofd bove mag hangen als het brand maar kook je voer er maar wel gewoon op hoor.
    En kan het water uit de wawa al proeven als ik die flessen zie staan hahaha.
    Die oue camo ligt tussen die bandaid en asbit in. Die ander waren nieuwe op vaseline basis. Ook veel makkelijker weer van je smoel af te krijgen. Inplaats van een heel pak baby doekjes verder en nogsteeds ogen als een wasbeer.
    20250107_215444.jpg
    Heb hier ook nog ergens zo'n oud chestrig slingeren. Waardeloze meuk was dat joh. knapt je altijd weer halverwege de week in het bos aan een kant die elastieken bij je zij er uit. Rotmeuk.
    Haha, de flessen. Iemand zonder verleden als militair begrijpt niets van de verhalen over die typische smaak.

Wil jij geloven dat er jongens waren, en hoogstwaarschijnlijk nog steeds zijn, die voor uitzendingen eigen materialen kochten omdat zij de verstrekte varianten als troep omschreven?

• Heart
    Waarderingen: WLB
    Voor echte dikke snert heb ik een zwak. De variant zonder zand, welteverstaan. Eén van de zaken die ik mis aan mijn tijd bij de baas, haha!
    Maatjes van mij bij de pleunen hebben wel eigen chestrigs gekocht ja.

Die tas zat net nog helemaal conform ingepakt. Tot ik hem omkeerde. Ouwe cbrn masker ook nog gevonden. Hebben laats nieuwe gekregen
    20250107_222530.jpg

Kijk dit stuk stront.
    20250107_222756.jpg

Alleen schijnt nietboveral gewaardeerd te worden omdat je dan weer zo t**ing sjos hebt dat iedereen in even tenue moet lopen dus lekker iedereen rotzooi verstrekken.

Haha, de flessen. Iemand zonder verleden als militair begrijpt niets van de verhalen over die typische smaak
    Een soort ptss. Die smaak is de eerste 2 maand al met een botte beitel in je Hersens ge etst.

Maatje van me zuipt nogsteeds uit dat ding nou al bijna 5 jaar. Mafkees maar hele aardige jongen.

Laatst bewerkt:
    Snert? Geen staatsgeheim? Die vind ik veel beter joh. Met spekjes er door natuurlijk.
    Als je woensdag gaat zal het wel blauwe zijn.
    Maar blauwe smaakt niet als het door een pleun of paresto kok is gemaakt. Is bij de marine door onze chef c**ks tot de mach 10 beter.
    Bij paresto komt het volgens mij gewoon uit een zak😋🤣

• Heart
    Waarderingen: Laxeermiddel
    Bij paresto komt het volgens mij gewoon uit een zak😋🤣
    De medewerkers bedoel je of het eten? Beiden is namelijk waar. Heb nog wel eens knallende ruzie gehad op soesterberg met een. Zwakzinnig volk. Bedorven vlees waren. Fruit is zelfs niet te vreten en dat hoeven ze zelf niet eens te maken. En dan mij raar aan kijken en zeggen hey maar een croissant per man he. Voel eens aan je voorhoofd mafjoekel.

Had hier aan boord nog een tray bedorven brood vlees waren over de balie tegen de muur omhoog gesmeten het combuis in omdat ik er wel eens zat van was dat ze al 2 week lang op zee 2 maal per dag vlees met schimmel neer pleuren.
    Ja kijk nou wat je doet nu moet die hele keuken schoongemaakt worden.
    Volgensmij deed je dat al niet smeerkees.

• Haha
    • Heart
    Waarderingen: Laxeermiddel en Brownie88
    De medewerkers bedoel je of het eten? Beiden is namelijk waar. Heb nog wel eens knallende ruzie gehad op soesterberg met een. Zwakzinnig volk. Bedorven vlees waren. Fruit is zelfs niet te vreten en dat hoeven ze zelf niet eens te maken. En dan mij raar aan kijken en zeggen hey maar een croissant per man he. Voel eens aan je voorhoofd mafjoekel.

Had hier aan boord nog een tray bedorven brood vlees waren over de balie tegen de muur omhoog gesmeten het combuis in omdat ik er wel eens zat van was dat ze al 2 week lang op zee 2 maal per dag vlees met schimmel neer pleuren.
    Ja ik denk beiden wel hoor, soms gemaakt maar ook veel kant en klaar spul. Fruit is idd niet hun sterke punt. Bananen die nog groen zijn kom ik ook vaak tegen op meerdere kazernes. Morgen eens even kijken op de Braam

Deden ze wel maar de koelcellen waarvan ze elke dag meerdere keren per dag de temperaturen aan ons horen door te geven zodat wij kunnen zorgen dat we die vriescel even snel van bijvoorbeeld -2 naar -18 terugtrekken als hij lang open is geweest of sowieso als een koelcel te hoog in temperatuur is. Doen die luie kut kinderen gewoon niet he. ja als die vriescel een hele dag meerdere keren maar net onder 0 heeft gestaan zolang rot je de meuk natuurlijk de tent uit.

Ja maar jullie zijn toch TDer?

Ja en jij trek 509 keer op een dag die koelcellen open dooie.

Die tas zat net nog helemaal conform ingepakt. Tot ik hem omkeerde. Ouwe cbrn masker ook nog gevonden. Hebben laats nieuwe gekregen
    20250107_222530.jpg

Kijk dit stuk stront.
    20250107_222756.jpg
    Morgen zal ik mijn overgebleven voorraad eens tevoorschijn toveren. Een stukje sentiment dit. Prachtig!
    Alleen schijnt nietboveral gewaardeerd te worden omdat je dan weer zo t**ing sjos hebt dat iedereen in even tenue moet lopen dus lekker iedereen rotzooi verstrekken.
    Correct. Eenheid in uniform, dat gedoe. Hoewel dit op uitzending soms niet zo nauw werd genomen.
    Een soort ptss. Die smaak is de eerste 2 maand al met een botte beitel in je Hersens ge etst.

Maatje van me zuipt nogsteeds uit dat ding nou al bijna 5 jaar. Mafkees maar hele aardige jongen.
    Om nooit te vergeten, inderdaad. Op één van de mijne heb ik nog geschoten met mijn .45 een aantal jaren terug. 😂 Er nu nog uit drinken gaat mij te ver, haha!

Correct. Eenheid in uniform, dat gedoe.
    Ja gelijk heeft die dikke stip wel. Maar ja je kan ook niet met droge ogen verkopen dat je allemal ondermaatste rotzooi verstrekt dat zelfs een soldaat 1 met zijn kut loon toen zelf dure rigs aan schaft omdat er gewoon niet normaal mee te werken is.

Morgen zal ik mijn overgebleven voorraad eens tevoorschijn toveren. Een stukje sentiment dit. Prachtig!

Correct. Eenheid in uniform, dat gedoe. Hoewel dit op uitzending soms niet zo nauw werd genomen.

Om nooit te vergeten, inderdaad. Op één van de mijne heb ik nog geschoten met mijn .45 een aantal jaren terug. 😂 Er nu nog uit drinken gaat mij te ver, haha!
    Als ik nu uit een van die twee hier ga drinke kan ik dat beter onderweg in de auto naar de huisartesn post doen.

Correct. Eenheid in uniform, dat gedoe. Hoewel dit op uitzending soms niet zo nauw werd genomen
    Gaat bij ons natuurlijk niet om een steek karretje van je pakketbezorger omdat hijbanders een spier vereky waarvan hij daarbij het bestaan ook ontdekt.

Laatst bewerkt:
    Terug
    Naar boven