- Waardering
- 43.120
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Ben jij ziek?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij ziek?
Poolijs smelt helemaal niet in de winter. Minder drinken.Het slechte zonloze weer, de Russische dreiging, Trump, de klimaatcrisis, het smeltend poolijs enz.
Op de zuidpool ligt amper zeeijs .
Geloof jij dat we land onder ligt? Wordt toch eens wakker en open je ogen.
Er ligt een geheime nazi goreng basis onder.Geloof jij dat we land onder ligt? Wordt toch eens wakker en open je ogen.
Ok geen idee of je serieus bent. Of dat ik de grap mis 🤣 of me er helemaal niet mee moet bemoeien.Geloof jij dat we land onder ligt? Wordt toch eens wakker en open je ogen.
Hij heeft weer eens gezopen. Hij lijkt @ThaWasteland wel.Ok geen idee of je serieus bent. Of dat ik de grap mis 🤣 of me er helemaal niet mee moet bemoeien.
Maar onder het ijs op de zuidpool ligt toch land en bij de noordpool niet.
Daarom is de zuidpool wel afgebeeld op een landkaart en de noordpool niet..
Ik vind @ThaWasteland meer het type om z'n pannenkoekenbeslag met stroh rum te maken...Hij heeft weer eens gezopen. Hij lijkt @ThaWasteland wel.
Ik ben niet van de sterke drank. Dan liever met bier.Ik vind @ThaWasteland meer het type om z'n pannenkoekenbeslag met stroh rum te maken...
NOOIT
For your information, dit is het beste tijdperk dat er ooit is geweest. We leven hier in ons landje als god in Frankrijk.Het slechte zonloze weer, de Russische dreiging, Trump, de klimaatcrisis, het smeltend poolijs enz.
Dat dacht ik ook, maar 99% van de info die ik hier tot me neem verteld me iets anders.For your information, dit is het beste tijdperk dat er ooit is geweest. We leven hier in ons landje als god in Frankrijk.
Hoogstens laat? Maar nooit te laat?
Omdat het er staat hoeft het nog niet waar te zijn.