AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.222
Is er ergens wel 5-7 cm sneeuw gevallen? :)
IMG_20250105_095539.jpg

Op deze overgang over het viaduct ligt waarschijnlijk net 5cm, goed?

Moet je wel in Almelo zijn, momenteel regent 't dus ik vermoed dat over een uur of twee de sneeuw weer verdwenen is.

Ik heb ook het gevoel dat het bijna weer lente is, nu al zin in.

• #181.230
  • #181.231
Ik ga er dan toch wel van uit dat dit niet structureel elke week vd cut is haha, dan ben je snel klaar. Maar ik snap als 't de eerste week is dat 't dan voornamelijk darminhoud en vocht is...
Je kan het ook omdraaien: een kcaltekort om 3kg vet te verbranden is wel heel extreem 😊

• Like
Waarderingen: K82
  • #181.236
Afgelopen jaar was er sneeuwval tot end Maart begin April als ik het me goed herinner. Maar een paar jaar geleden viel er in Mei ook nog een hoop
Het zorgt in ieder geval voor prachtige plaatjes!

Je oudste is een jaar of 8, toch? Gaat hij er dan ook zelf op de ski's op uit? Of is alles met de auto? Hopelijk is zijn arm weer opgeknapt? 🤗

• Like
Waarderingen: K82
  • #181.237
Het zorgt in ieder geval voor prachtige plaatjes!

Je oudste is een jaar of 8, toch? Gaat hij er dan ook zelf op de ski's op uit? Of is alles met de auto? Hopelijk is zijn arm weer opgeknapt? 🤗
Oudste word 10 volgende maand en met zijn arm is alles goed. Hij kan hem niet helemaal strekken maar dat maakt niet zo veel uit voor hem.
Skieen doen we nog niet. Wel met de slee de oprit af. Is een meter of 60-70.

Hij heeft autisme en we zijn al blij genoeg dat hij en zijn broertje alleen met de bus naar school gaan 4x per week. Is ook alleen maar de berg af. Kan ook niet misgaan eigenlijk.

Ik breng smorgens onze dochter naar de barnehage (groep 1) voordat ik naar me werk ga. Als ze 6 is en naar de basisschool gaat zal ze ook met de bus gaan.
Is eigenlijk gewoon openbaar vervoer. Maar die pikt gewoon alle kinderen op als hij de berg af rijdt. Staan hier ook geen bushaltes. Stopt gewoon als er kinderen buiten staan

• #181.238
Oudste word 10 volgende maand en met zijn arm is alles goed. Hij kan hem niet helemaal strekken maar dat maakt niet zo veel uit voor hem.
Skieen doen we nog niet. Wel met de slee de oprit af. Is een meter of 60-70.

Hij heeft autisme en we zijn al blij genoeg dat hij en zijn broertje alleen met de bus naar school gaan 4x per week. Is ook alleen maar de berg af. Kan ook niet misgaan eigenlijk.

Ik breng smorgens onze dochter naar de barnehage (groep 1) voordat ik naar me werk ga. Als ze 6 is en naar de basisschool gaat zal ze ook met de bus gaan.
Is eigenlijk gewoon openbaar vervoer. Maar die pikt gewoon alle kinderen op als hij de berg af rijdt. Staan hier ook geen bushaltes. Stopt gewoon als er kinderen buiten staan
Mooi geregeld, gezond verstand zegeviert ook eens.

Terug
Naar boven