Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Ik ben pas tevreden als ik mensen weer dik mag noemen en linkjes kan sturen van touwkopen.nl
Niet dat dat mij mijn vorige account heeft gekost ofzo hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knappe leeftijd! Gefeliciteerd!Mijn opa wordt 100 vandaag 🎉
Lekker marvinnen bij de wok
![]()
Veel succes voor je vriendin de komende tijd! 🤕Vriendin gedropt in nijmegen nu op zoek naar een goeie gym hier in de tussentijd!
![]()
Ach ze is alweer de oude 💁
Maar wordt dit een ja of een nee
Vorige keer moest ze goed kotsen dus ik denk dat de ellende straks begint en het een nee word, morgen schat ik de kans echter wel 99% op mac.
Narcose en pijnstillers kunnen gekke dingen met je doen 😉Vorige keer moest ze goed kotsen dus ik denk dat de ellende straks begint en het een nee word, morgen schat ik de kans echter wel 99% op mac.
Gefeliciteerd 🥳🥳🎊👍
Hoeveel % vd vraagprijs moest je overbieden. Wij zijn momenteel ook zoekend om te gaan verhuizen, maar de vraagprijs is tegenwoordig het begin en overbieden kan echt madness worden qua bedragen dat ik er ziek van word.Paar dagen terug 1e bezichtiging bij 1e huis ter orientatie. Mooie 2 onder 1 kap.
Vandaag bod geaccepteerd, that escalated quickly 😅
Dit is op het moment niet overal meer aan de orde en er zijn berichten dat het wat minder wordt.Hoeveel % vd vraagprijs moest je overbieden. Wij zijn momenteel ook zoekend om te gaan verhuizen, maar de vraagprijs is tegenwoordig het begin en overbieden kan echt madness worden qua bedragen dat ik er ziek van word.
Dit.Dit is op het moment niet overal meer aan de orde en er zijn berichten dat het wat minder wordt.
Hebben 3 weken geleden nogmaals langs de pot gepist met zelfs 60k overbieden in deze regio 🤷♂️Dit is op het moment niet overal meer aan de orde en er zijn berichten dat het wat minder wordt.
Wij hebben het iets(paar K) onder de vraagprijs kunnen krijgen. Ligt er ook een beetje aan in welke prijsklasse je zit qua woning. 300-600k wordt door heel veel mensen gezocht, daarboven wat minder dus over het algemeen ook minder biedingen.Hoeveel % vd vraagprijs moest je overbieden. Wij zijn momenteel ook zoekend om te gaan verhuizen, maar de vraagprijs is tegenwoordig het begin en overbieden kan echt madness worden qua bedragen dat ik er ziek van word.
Regio Eindhoven is erg gewild, je biedt ook op tegen allerlei goedbetaalde van belastingvoordelen voorziene kenniswerkers uit den vreemde?Hebben 3 weken geleden nogmaals langs de pot gepist met zelfs 60k overbieden in deze regio 🤷♂️
En het probleem is dat je daardoor vanzelfsprekend gaat denken dat bij de volgende woning je dit wederom moet doen en wellicht uiteindelijk straks behoorlijk veel teveel gaat betalen. Hebben laatste 3 maanden bij 4/5 huizen een bod gedaan en overgeboden en alle keren was het niks geworden.
Regio Helmond en aangrenzende dorpen, juist andere kant van Eindhoven. Momenteel kijken we naar Bakel doordat we van rust houden en hier veel gepensioneerde in een bosrijke omgeving wonen. Hecht momenteel ook meer waarde aan andere aspecten van een woning dan 10 jaar terug vandaar de zoektocht weer geopend is.Regio Eindhoven is erg gewild, je biedt ook op tegen allerlei goedbetaalde van belastingvoordelen voorziene kenniswerkers uit den vreemde?