Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.344
Vriendin gedropt in nijmegen nu op zoek naar een goeie gym hier in de tussentijd!

IMG_2642.jpeg

• #181.349
Vorige keer moest ze goed kotsen dus ik denk dat de ellende straks begint en het een nee word, morgen schat ik de kans echter wel 99% op mac.
Narcose en pijnstillers kunnen gekke dingen met je doen 😉

Fijn iig dat ze zich nu goed voelt en lekker uit de narcose is gekomen!

• Heart
Waarderingen: AK
  • #181.353
Paar dagen terug 1e bezichtiging bij 1e huis ter orientatie. Mooie 2 onder 1 kap.

Vandaag bod geaccepteerd, that escalated quickly 😅
Hoeveel % vd vraagprijs moest je overbieden. Wij zijn momenteel ook zoekend om te gaan verhuizen, maar de vraagprijs is tegenwoordig het begin en overbieden kan echt madness worden qua bedragen dat ik er ziek van word.

• #181.354
Hoeveel % vd vraagprijs moest je overbieden. Wij zijn momenteel ook zoekend om te gaan verhuizen, maar de vraagprijs is tegenwoordig het begin en overbieden kan echt madness worden qua bedragen dat ik er ziek van word.
Dit is op het moment niet overal meer aan de orde en er zijn berichten dat het wat minder wordt.

• #181.356
Dit is op het moment niet overal meer aan de orde en er zijn berichten dat het wat minder wordt.
Hebben 3 weken geleden nogmaals langs de pot gepist met zelfs 60k overbieden in deze regio 🤷‍♂️

En het probleem is dat je daardoor vanzelfsprekend gaat denken dat bij de volgende woning je dit wederom moet doen en wellicht uiteindelijk straks behoorlijk veel teveel gaat betalen. Hebben laatste 3 maanden bij 4/5 huizen een bod gedaan en overgeboden en alle keren was het niks geworden.

• #181.357
Wij hebben het iets(paar K) onder de vraagprijs kunnen krijgen. Ligt er ook een beetje aan in welke prijsklasse je zit qua woning. 300-600k wordt door heel veel mensen gezocht, daarboven wat minder dus over het algemeen ook minder biedingen.

• Like
Waarderingen: AK
  • #181.358
Ga trouwens 1km naast cardiofitness beverwijk(gym) wonen, dus dat was al genoeg reden om te verhuizen(geintje natuurlijk:p).

• #181.359
Hebben 3 weken geleden nogmaals langs de pot gepist met zelfs 60k overbieden in deze regio 🤷‍♂️

En het probleem is dat je daardoor vanzelfsprekend gaat denken dat bij de volgende woning je dit wederom moet doen en wellicht uiteindelijk straks behoorlijk veel teveel gaat betalen. Hebben laatste 3 maanden bij 4/5 huizen een bod gedaan en overgeboden en alle keren was het niks geworden.
Regio Eindhoven is erg gewild, je biedt ook op tegen allerlei goedbetaalde van belastingvoordelen voorziene kenniswerkers uit den vreemde?

• #181.360
Regio Eindhoven is erg gewild, je biedt ook op tegen allerlei goedbetaalde van belastingvoordelen voorziene kenniswerkers uit den vreemde?
Regio Helmond en aangrenzende dorpen, juist andere kant van Eindhoven. Momenteel kijken we naar Bakel doordat we van rust houden en hier veel gepensioneerde in een bosrijke omgeving wonen. Hecht momenteel ook meer waarde aan andere aspecten van een woning dan 10 jaar terug vandaar de zoektocht weer geopend is.

Terug
Naar boven