MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.361
Regio Helmond en aangrenzende dorpen, juist andere kant van Eindhoven. Momenteel kijken we naar Bakel doordat we van rust houden en hier veel gepensioneerde in een bosrijke omgeving wonen. Hecht momenteel ook meer waarde aan andere aspecten van een woning dan 10 jaar terug vandaar de zoektocht weer geopend is.
Lekker naar Zeeland verkassen daar geven ze huizen bijna gratis weg en je krijgt Hugo er gratis bij.

• #181.362
  • #181.367
Hebben 3 weken geleden nogmaals langs de pot gepist met zelfs 60k overbieden in deze regio 🤷‍♂️

En het probleem is dat je daardoor vanzelfsprekend gaat denken dat bij de volgende woning je dit wederom moet doen en wellicht uiteindelijk straks behoorlijk veel teveel gaat betalen. Hebben laatste 3 maanden bij 4/5 huizen een bod gedaan en overgeboden en alle keren was het niks geworden.
Ik hoor steeds vaker dat mensen een persoonlijke brief toevoegen en dat dat werkt. Misschien heb je er wat aan

• #181.368
Ik hoor steeds vaker dat mensen een persoonlijke brief toevoegen en dat dat werkt. Misschien heb je er wat aan
Zijn er oprecht mensen die hun woning verkopen voor minder doordat er een fancy brief bij zit dat je goed voor het huis zal zorgen blablabla.

Ik geloof daar eigenlijk niet in.

• #181.369
Zijn er oprecht mensen die hun woning verkopen voor minder doordat er een fancy brief bij zit dat je goed voor het huis zal zorgen blablabla.

Op zo een manier waarschijnlijk niet. En ook niet als degene zonder brief €25.000,- meer biedt. Maar een soortement van 'persoonlijke connectie' zou mij over kunnen halen, zeker.

• #181.370

Wij hebben ons huis verkocht na een bied ronde. De 2 hoogste boden waren vrijwel gelijk.
De persoonlijke berichten die erbij zaten heeft ons doen bepalen welk bod we accepteerden.

• #181.371
Wij hebben zo een huis gekocht dat helemaal niet te koop stond...

Ok, het was geen brief, we hebben ze aangesproken. zij woonden er nog maar met drie en gebruikten alleen de begane grond en vonden het oprecht fijn dat nu alle verdiepingen weer gebruikt zouden worden met een 9-persoons huishouden

• #181.372
Gym voor mij alleen heerlijk.
20250116_122300.jpg

• #181.373
Wij hebben het iets(paar K) onder de vraagprijs kunnen krijgen. Ligt er ook een beetje aan in welke prijsklasse je zit qua woning. 300-600k wordt door heel veel mensen gezocht, daarboven wat minder dus over het algemeen ook minder biedingen.
Verkapt ik heb een huis van 650k gekocht post 😌

• #181.374
Oude paspoort mét visum erin en nieuw paspoort met 10 jaar geldigheid. Op naar meer stempels verzamelen :eyebrow:

9E18447C-C378-407D-949D-98D70F524CC7.jpeg

Terug
Naar boven