XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.322
Zaterdag avond sessie altijd ideaal aangezien er dan nooit iemand is
Kan ik tenminste ongestoord halverwege ff poepen.

IMG_2365.jpeg
Trainse, heerlijk zo'n gym helemaal voor jezelf.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #181.325
Maar het is toch beter als je het met iemand anders kan delen. Uiteraard moet je het voor jezelf doen en dat voorspelbare cliché gejank etc. Die kennen we al.

Hij is een goeie jongen, maar ik denk dat hij zichzelf tenietdoet door zichzelf niet op de kaart te zetten.

• #181.326
Probleem is dat vrouwen tegenwoordig fucking meedogenloos zijn, dus ik snap hem in zekere zin wel. Echter, denk ik, dat er desondanks alsnog kansen zijn als je bijvoorbeeld iemand ontmoet via een hobby of iets, i.p.v. dating apps of via uitgaan. Maarja dan moet je wel ffocking erop uitgaan en je kansen verkennen.

• #181.329
Van mijn broertje gekregen 😁

1000058902.jpg

• #181.332
Dat deden ze om bij het betreden van een darkroom gelijk zicht te hebben.
Leuk geprobeerd, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor waar ik even niet op kan komen.

Leuk, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor dat waar ik even niet op kan komen
Nu wel: consensuele pupilreflex! Ik verbaas zelfs mezelf af en toe.

Laatst bewerkt:
  • #181.334
Leuk geprobeerd, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor waar ik even niet op kan komen.

Nu wel: consensuele pupilreflex! Ik verbaas zelfs mezelf af en toe.
Ervaringen mee?

Een quote van een bericht binnen eenzelfde bericht. :thumb:

• #181.338
Ik heb heerlijk geslapen op een nieuw matras. Dus ben alleen maar blij met de aankoop.

• #181.340
1000016639.jpg

Laatste dagje dat alles wit is. Aankomende 2 weken veel regen voorspeld en temperaturen boven 0.
Morgen noodweer op komst. 3 waarschuwingen gehad. Ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik wakker wordt.

Gisteren nog hout binnen gehaald. Precies op tijd want vanmorgen om 5:50 kwam alle sneeuw van het dak af.
1000016637.jpg

Kunnen niet bij de hout voorraad buiten. Ziet er uit als sneeuw maar zijn eigenlijk gewoon brokken ijs. Kom je met een schep niet doorheen.

Terug
Naar boven