ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Vrijwillig? Nee.@ThaWasteland hedde nou ook een wijfie gefixt om daar samen van te genieten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijwillig? Nee.@ThaWasteland hedde nou ook een wijfie gefixt om daar samen van te genieten?
Trainse, heerlijk zo'n gym helemaal voor jezelf.Zaterdag avond sessie altijd ideaal aangezien er dan nooit iemand is
Kan ik tenminste ongestoord halverwege ff poepen.
![]()
Wat een politiek antwoord weer. Hou nou een keer op met dat n(u)ichterige gedoe. En neem nou gewoon een nakkie
Met dat panterprintje wel lekker bij jezelf gebleven!Woonkamer upgrade nu moet ik de voortuin ook bijhouden![]()
![]()
Waar kan ik dit kopen. Ik vraag dit voor een vriend.
Je snapt dat ooglapje van al die piraten meteen: die hadden niet jou als broer.
Dat deden ze om bij het betreden van een darkroom gelijk zicht te hebben.Je snapt dat ooglapje van al die piraten meteen: die hadden niet jou als broer.
Leuk geprobeerd, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor waar ik even niet op kan komen.Dat deden ze om bij het betreden van een darkroom gelijk zicht te hebben.
Nu wel: consensuele pupilreflex! Ik verbaas zelfs mezelf af en toe.Leuk, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor dat waar ik even niet op kan komen
Lijkt wel Alice Cooper lyrics.
Ervaringen mee?Leuk geprobeerd, maar dat trucje blijkt niet te werken omdat de pupilapertuur van beide ogen gekoppeld is. Daar is een moeilijk woord voor waar ik even niet op kan komen.
Nu wel: consensuele pupilreflex! Ik verbaas zelfs mezelf af en toe.
Motorrijderstrucje bij het ingaan van een donkere tunnel (sic). Helaas is het ook weer onzin en napraterij gebleken.
Ik betrapte mezelf op een lichte vorm bescheidenheid en realiseerde me vrijwel meteen dat dat helemaal niet hoeft.Ervaringen mee?
Een quote van een bericht binnen eenzelfde bericht.![]()
Goeie grapIk betrapte mezelf op een lichte vorm bescheidenheid en realiseerde me vrijwel meteen dat dat helemaal niet hoeft.