Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Ja wat zal dat dan inhouden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wat zal dat dan inhouden?
Dat het niet goed is.
Net bij de benzine pomp zag ik witte lions liggen. Lions zijn de beste chocolade repen ooit tot dit fysiek bestaan gebracht. Wie het hier niet mee eens is moeten ze op de brandstapel gooien na 3 dagen zweepslagen non stop trouwens.
Als een orgasme in je mond man man man.
Ja ja. Heks.Die witte smaakt echt raar. Als je echt wil klaarkomen moet je die lindt balletjes hebben.
![]()
Lindt LINDOR Melkchocolade bonbons 1000g
Melkchocolade bonbons met zachtsmeltende vulling van LINDOR.www.lindt.com.nl
Witte chocolade bestaat niet... is geen chocolade... is cacaoboter met suiker...Net bij de benzine pomp zag ik witte lions liggen. Lions zijn de beste chocolade repen ooit tot dit fysiek bestaan gebracht. Wie het hier niet mee eens is moeten ze op de brandstapel gooien na 3 dagen zweepslagen non stop trouwens.

Nou al 2 voor op de stapel.Witte chocolade bestaat niet... is geen chocolade... is cacaoboter met suiker...
Enige lekkere chocolade is deze...
![]()
Lindt EXCELLENCE Dark 99% cocoa 50g
Ultimate enjoyment of the finest dark chocolate from Lindt EXCELLENCE.www.lindt.com.nl
Please do! Make me proud on my initials

Jij bent wel echt DBB's poëetNet bij de benzine pomp zag ik witte lions liggen. Lions zijn de beste chocolade repen ooit tot dit fysiek bestaan gebracht. Wie het hier niet mee eens is moeten ze op de brandstapel gooien na 3 dagen zweepslagen non stop trouwens.

Heb je wel eens een cacaovrucht geproefd? Het witte gelei dat om de bonen zit. Is een zeer bijzondere smaak.Witte chocolade bestaat niet... is geen chocolade... is cacaoboter met suiker...
Enige lekkere chocolade is deze...
![]()
Lindt EXCELLENCE Dark 99% cocoa 50g
Ultimate enjoyment of the finest dark chocolate from Lindt EXCELLENCE.www.lindt.com.nl
Vruchtvlees van de ruby's bedoel je zeker? Vers deed mij denken aan lychees, maar dan anders. Wel lekkerHeb je wel eens een cacaovrucht geproefd? Het witte gelei dat om de bonen zit. Is een zeer bijzondere smaak.
Denk dat deze smeerlap eerder ander wit gelei gewend is.Heb je wel eens een cacaovrucht geproefd? Het witte gelei dat om de bonen zit. Is een zeer bijzondere smaak.
Nee... eigenlijk niet... geen idee waar je het kan krijgen.Heb je wel eens een cacaovrucht geproefd? Het witte gelei dat om de bonen zit. Is een zeer bijzondere smaak.
Weet je welk forumlid ook van een witte chocolade orgasme in z'n mond houdt?
@Schwarzeneggertje als het van een afrikaan komt?Weet je welk forumlid ook van een witte chocolade orgasme in z'n mond houdt?
Heeft die een ban?Weet je welk forumlid ook van een witte chocolade orgasme in z'n mond houdt?
Nee denk t niet. Kheb t zelf in Brazilië geproefd na een kanorit van 2 uur naar een cacaoplantage.Nee... eigenlijk niet... geen idee waar je het kan krijgen.
Bazaar??
Heb je wel eens een cacaovrucht geproefd? Het witte gelei dat om de bonen zit. Is een zeer bijzondere smaak.