apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Das geen witte chocolade, maar extra dark. 85%+ HIV
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das geen witte chocolade, maar extra dark. 85%+ HIV
Ja het leek qua kleur en structuur idd op lychees maar qua smaak herinner ik het mij anders. Maar zoals ik zei, na 16 jaar is mijn herinnering missch wel helemaal misplaatst inmiddels.Vruchtvlees van de ruby's bedoel je zeker? Vers deed mij denken aan lychees, maar dan anders. Wel lekker
Ben jij een mudshark?Wel een chocoladesigaar. Geloof het of niet maar had ook witte gelei 🫢
NeeDus. De fles wijn kicked in. Wordt er nog gereld hier?
.Bah bah.
Mwah ik ben geen fijnproever. De smaak wordt vaker omschreven als een mix van peer en mango, is mij verteld. Ik vond het lekker.Ja het leek qua kleur en structuur idd op lychees maar qua smaak herinner ik het mij anders. Maar zoals ik zei, na 16 jaar is mijn herinnering missch wel helemaal misplaatst inmiddels.
Die heb je zelluf betaald. Jonghe toch.Hele vette sleutelhanger gekregen bij een bestelling.![]()

Monica is this you?Wel een chocoladesigaar. Geloof het of niet maar had ook witte gelei 🫢
Nee die blikken van montana zijn niet al te duur vind ik betaal je 4,50 per 400ml blik.Die heb je zelluf betaald. Jonghe toch.
Probeer een beetje bewust te leven, ipv happy de pappy te doen omdat je weer genaaid bent![]()
Als vulling, of aan de buitenkant?Wel een chocoladesigaar. Geloof het of niet maar had ook witte gelei 🫢
Oh, nu ben ik blij voor jouNee die blikken van montana zijn niet al te duur vind ik betaal je 4,50 per 400ml blik.
En is gewoon goeie verf.
Kijk dat doet me goed.
@th0maz zou zeggen door de G.Ander kind straks tegen zij ouders: mama waarom ligt die man daar tegen dat hek met allemaal spuug op zijn gezicht?
Niks riskeren alles combineren.