Die kans is groot want dat was voor we dit huis kochten, we hadden toen een klein appartement, geen kinderen en mijn vrouw werkte toen ook nog in ploegendienst.Denk dat jullie aanzienlijk meer te besteden hadden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kans is groot want dat was voor we dit huis kochten, we hadden toen een klein appartement, geen kinderen en mijn vrouw werkte toen ook nog in ploegendienst.Denk dat jullie aanzienlijk meer te besteden hadden?
Hij praat over een maandlast van 2500 euro, dat is rond de 500k? Daar kan je genoeg voor kopenDenk dat jullie aanzienlijk meer te besteden hadden?
Ja als je tussen de paupers wilt leven wel ja.Hij praat over een maandlast van 2500 euro, dat is rond de 500k? Daar kan je genoeg voor kopen
Hij leeft nu in de sociale woningbouw...
dat woont hij nu ook dus dat zou geen reden moeten zijn.

Wij zelf, in een sociale huurwoning, huur 750€. Wel een gezamenlijke inkomen van 120k, huur stijgt ieder jaar omhoog. Wordt denk ik wel een dingetje wnr ik uit huis ga of de huur dan weer zakt, ik betaal natuurlijk netjes mee voor nu.
Natuurlijk zakt de huur niet. Wanneer wordt er ooit iets goedkoper voor de burger in dit land?Wij zelf, in een sociale huurwoning, huur 750€. Wel een gezamenlijke inkomen van 120k, huur stijgt ieder jaar omhoog. Wordt denk ik wel een dingetje wnr ik uit huis ga of de huur dan weer zakt, ik betaal natuurlijk netjes mee voor nu.
Zelf niet 2 vriendinnen van me hebben wel zo'n ding in huis.
Mijn huur is 1200 euro lang leven de huurtoeslagWij zelf, in een sociale huurwoning, huur 750€. Wel een gezamenlijke inkomen van 120k, huur stijgt ieder jaar omhoog. Wordt denk ik wel een dingetje wnr ik uit huis ga of de huur dan weer zakt, ik betaal natuurlijk netjes mee voor nu.
Wat lul jij nou, huurtoeslag grens is € 900,07
Ow kut
Ik begrijp dat het binnenkort dus black friday is bij jou thuis?
Niet iedereen is welkom hier, maar jij mag wel komen hoor😊Ik begrijp dat het binnenkort dus black friday is bij jou thuis?
Alles in de uitverkoop.
Hij praat over een maandlast van 2500 euro, dat is rond de 500k? Daar kan je genoeg voor kopen
We wonen nu sociaal ja.Scheefhuren in de sociale woningbouw?
Dit is denk ik een kromme redenatie, want zoals @Gast 166060 al zegt, dat verschil wordt niet minder.
Zou je niet liever hier een prettig huis hebben, ipv wat verder weg waar je niet even een lang weekend heen kan?
Ja. Verhuren zou niet noodzakelijk zijn maar zouden we wel willen proberen.Zou je dan meerdere keren per jaar naar dezelfde plek op vakantie willen en het daarnaast verhuren? Anders is je imo ogen weggegooid geld op de eventuele waardestijging na. Maar aan dat lastte hecht je ook geen waarde voor een koopwoning hier.
Het is gewoon een afweging die wij jaren geleden ook eens hebben gemaakt en wat ons betreft was het het toen niet waard.
Denk dat de huisprijzen een groter verschil zijn nu.Denk dat jullie aanzienlijk meer te besteden hadden?
Buiten het feit dat je kapitaal begint op te bouwen (Eigen Woning is nog steeds een goede spaarpot), is de eerste Eigen Woning vooral je toegangskaartje tot de markt van koopwoningen.Als ik een 'prettig huis' zou kopen wil ik er wel aanzienlijk op vooruit gaan TOV nu omdat de woonlasten ook grofweg zouden verdrievoudigen. Zou jij €1500-2000 per maand meer gaan betalen alleen maar om je balkon in te ruilen voor een kleine tuin en een slaapkamer meer?