apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Blijkt daar wel vaak en veel te regenen.Dat is omgeving Haarlem, dat zal een populaire locatie zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkt daar wel vaak en veel te regenen.Dat is omgeving Haarlem, dat zal een populaire locatie zijn?
Naja dat dus...8 ton voor een 30 jaar oude niet bijzondere woning. Dit land is krank.
Het is randstad, maar het is gewoon een doodnormaal dorp tussen Haarlem en Ijmuiden in.Dat is omgeving Haarlem, dat zal een populaire locatie zijn?
228km van het werk van mijn vriendin.![]()
Dit zijn betere prijzen mja dan woon je wel in Emmen. 😆
En net ten noorden van het Noordzeekanaal? Zou dat veel schelen kwa prijs?Naja dat dus...
Het is randstad, maar het is gewoon een doodnormaal dorp tussen Haarlem en Ijmuiden in.
228km van het werk van mijn vriendin.
208km van mijn ouders (moeder)
196km van haar ouders (moeder)
236km van mijn ouders (vader)
190km van haar ouders (vader)
190km van mijn werk.
En de rest van de familie ook op +-200km.
Het is technisch gezien niet onmogelijk, alleen ik moet overplaatsing aanvragen en mijn vriendin een nieuwe baan zoeken.
Maar het is wel van 1 salaris te betalen dus dat is gunstig.
Een huis kopen in noord Belgie zou kwa reisadstand logischer zijn.
Ja dat is ook wel waar we heen zouden gaan als we een beetje serieus zouden kijken. Ook omdat ik liever buiten de randstad zit dan er in.En net ten noorden van het Noordzeekanaal? Zou dat veel schelen kwa prijs?
Veel mensen vanuit of naar amsterdam zijn voor Haarlem gegaan omdat de trein hier zo snel is(als hij rijd) daardoor is de huizenmarkt in Haarlem en omstreken wel een beetje ontploft ja 😅Dat is omgeving Haarlem, dat zal een populaire locatie zijn?
Jawel,werkt prima 👍
Dit soort onderzoeken word gedaan in samenwerking met dbb leden.Na negen weken waren zij 40 procent sterker op hun 1RM. Ervaren trainees, minimaal vier jaren trainen. En dan na negen weken 40 procent sterker.
Ik kan mij er weinig bij voorstellen.
Het bewijs dat dbb leden niet trainen aangezien als je al gaat en wat doet je groeit:
kijk: https://www.instagram.com/p/DFsgcd0PdQ1/?igsh=ZDdtbDVpZWMxcGh4
Dit soort onderzoeken zijn wel altijd sensatie en waarschijnlijk zullen jullie dit ook nog geloven
@RookworstXL deed mee, die kan daar wel antwoord op geven.
Wtf!Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt toen het handvat besloot te breken en ik de machine op volle toeren draaiend eerst tegen mijn borst en toen tegen mijn hand heb gekregen.
De dikke jas en dikke handschoenen hebben ook wel goed gewerkt 😜
![]()
Gelukkig is u niks overkomen grote vriend.Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt toen het handvat besloot te breken en ik de machine op volle toeren draaiend eerst tegen mijn borst en toen tegen mijn hand heb gekregen.
![]()
Begin van de week gehad met het omwisselen van een schuurschijf naar een slijpschijf. Hoorde de tol opstarten maar had gelukkig het locksysteem ingedrukt. Anders waren er minimaal 3 vingers af geweest.Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt toen het handvat besloot te breken en ik de machine op volle toeren draaiend eerst tegen mijn borst en toen tegen mijn hand heb gekregen.
![]()