Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.143
Had inderdaad... Mevrouw zit al bijna drie maand thuis met een hernia.. blijkbaar mag je je vriend dan ook verwaarlozen
Hernia, ja ik ken het. Heb het nou voor de 2e keer. Die shit is fucked en wens je niemand toe.

Maar dan kan je alsnog genoeg shit doen. Sterker nog: bewegen is dan juist bevorderlijk voor het herstel. Ik sport ook nog steeds, alleen train geen rug/benen.

• #182.144
Hernia, ja ik ken het. Heb het nou voor de 2e keer. Die shit is fucked en wens je niemand toe.

Maar dan kan je alsnog genoeg shit doen. Sterker nog: bewegen is dan juist bevorderlijk voor het herstel. Ik sport ook nog steeds, alleen train geen rug/benen.
Ze traint ook nog lichtjes ja. Alleen nu drie maand verder en nog 0 verbetering. :(

• #182.145
Ze traint ook nog lichtjes ja. Alleen nu drie maand verder en nog 0 verbetering. :(
Ja klopt, kan lang duren. Bij mij duurde het de eerste keer bijna ~6 maanden voordat ik echt verbetering merkte. Zelf met fysio erbij. Belangrijk is veel wandelen. En zo min mogelijk in dezelfde positie blijven zoals te lang blijven zitten.

En ook de manier hoe je bijvoorbeeld je bed uit/ingaat. Of de auto in/uit stapt etc. Een kleine misstap en je bent weer fucked.

En met neuken met bepaalde standjes moet je ook weer uitkijken.

• #182.146
Ja klopt, kan lang duren. Bij mij duurde het de eerste keer bijna ~6 maanden voordat ik echt verbetering merkte. Zelf met fysio erbij. Belangrijk is veel wandelen. En zo min mogelijk in dezelfde positie blijven zoals te lang blijven zitten.

En ook de manier hoe je bijvoorbeeld je bed uit/ingaat. Of de auto in/uit stapt etc. Een kleine misstap en je bent weer fucked.

En met neuken met bepaalde standjes moet je ook weer uitkijken.
Zal het doorgeven.

Ze pijpt tegenwoordig wel wat vaker dus dat kan wel kloppen.

• #182.148
Een vrouw die goed kan koken is trouwens focking sexy. Meeste vrouwen snappen niet hoe makkelijk wij mannen te pleasen zijn met shit zoals dat.

• #182.151
Een vrouw die goed kan koken is trouwens focking sexy. Meeste vrouwen snappen niet hoe makkelijk wij mannen te pleasen zijn met shit zoals dat.
Als ze een goeie hamburger maakt en de airfryer precies goed kan zetten voor lekkere friet dan ben ik verkocht

• #182.152
Als ze een goeie hamburger maakt en de airfryer precies goed kan zetten voor lekkere friet dan ben ik verkocht
Ik dacht dat jullie kamperts ook van de frikadellen waren met mayo.

Maar inderdaad, gaat niets boven een goed/lekker gemaakte maaltijd als je thuiskomt van de gym/werk.

• #182.153
Ik dacht dat jullie kamperts ook van de frikadellen waren met mayo.

Maar inderdaad, gaat niets boven een goed/lekker gemaakte maaltijd als je thuiskomt van de gym/werk.
Frikandellen zijn uiteraard ook een delicatesse waar ik geen genoeg van krijg 🫃🏻

• #182.156
Maar ken ze ook wel een goede/echte maaltijd klaarmaken? Hoeft niet per se een 3 gangen menu te zijn, maar je snapt wat ik bedoel.
Hmm de basics wel, maar niet restaurant level. Andere kant is dat eigenlijk voor mij ook niet belangrijk. Een goed stuk vlees ossenhaas of een hamburger is niet heel erg moeilijk om te maken en is voor mij al goed.
Ze prept mijn bakjes dus ben daar al blij zat mee.

• #182.157
Hmm de basics wel, maar niet restaurant level. Andere kant is dat eigenlijk voor mij ook niet belangrijk. Een goed stuk vlees ossenhaas of een hamburger is niet heel erg moeilijk om te maken en is voor mij al goed.
Een goed stuk vlees of ossenhaas moet je niet aan vrouwen overlaten tbh.

Net als bbq'en, dat is ook een mannending.

• #182.158
Moet je nagaan, als ik een tranny word heb ik de wereld aan m'n voeten.
:roflol::roflol:

Je hebt het goed voor elkaar. Niks te klagen jij zelf niet met tren.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #182.159
Een goed stuk vlees of ossenhaas moet je niet aan vrouwen overlaten tbh.

Net als bbq'en, dat is ook een mannending.
Ben niet al te kieskeurig, ze vraagt altijd hoe wil je het gebakken hebben maar ze doet toch altijd hetzelfde.
Alhoewel ze hem wel mals maakt, beter dan ik zelf kan.

Terug
Naar boven