AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.163
Ik doe net alsof het het lekkerste stukje vlees dan is wat ik ooit gegeten heb dan kan ik er daarna ook nog keer op en is de avond compleet 🫶
Slim, ik heb zelf altijd nog wat te klagen bij het eten. Ik schrijf deze tip ergens op!

• Heart
Waarderingen: AK
  • #182.164
@apfelstrudel wat is 't beste gerecht dat jij kunt produceren?
Dat ligt eraan wie je het vraagt.

Ik kan opzich redelijk van alles maken.
Mijn coquille gerecht stak met kop en schouders boven de concurrentie uit met een 9,4 bij Wijn en Spijs Alkmaar. Hoogste score ooit. Dus ik denk o.a. dat gerechtje.
20240914_191237.jpg

Laatst bewerkt:
  • #182.165
Khad een hele edit maar die is weg blijkbaar. Kwam er in ieder geval op neer dat ik los van dit soort fine dining graag een goede lasagna maak. Ik prima hamburgers met coleslaw maak en houd van de Thaise keuken. Daarnaast bak ik een prima uitsmijter en kan ik ook overweg met de airfryer :cool:.

M'n favo is denk ik toch gebakken rijst. Alltijd goed, lekker, makkelijk, prima om restjes op te maken, snel, heel goedkoop en heel versatiel.

• #182.166
Khad een hele edit maar die is weg blijkbaar. Kwam er in ieder geval op neer dat ik n
Los van dit soort fine dining graag een goede lasagna maak. Ik prima hamburgers maak en houd van de Thaise keuken. Daarnaast bak ik een prima uitsmijter en kan ik ook overweg met de airfryer :cool:.
Ik las: ben een prima uitsmijter.

• #182.167
Khad een hele edit maar die is weg blijkbaar. Kwam er in ieder geval op neer dat ik n
Los van dit soort fine dining graag een goede lasagna maak. Ik prima hamburgers maak en houd van de Thaise keuken. Daarnaast bak ik een prima uitsmijter en kan ik ook overweg met de airfryer :cool:.
Grinnik, contactadvertentie voor onze Thomas??

Damnnn die coquilles btw.... 🤤 Sws lievelings 🥰

• #182.169

Mijn coquille gerecht stak met kop en schouders boven de concurrentie uit met een 9,4 bij Wijn en Spijs Alkmaar. Hoogste score ooit. Dus ik denk o.a. dat gerechtje.
20240914_191237.jpg
Toen maar, dat ziet eruit als kunst. Zou bang zijn om dat op te eten. Even rustugg aan met die michelin sterren jij.

• #182.172

20240914_191237.jpg
Mooi hoor! Kan zo bij de Librije op het menu. Of is het daar teveel eten voor, afzetters.

• #182.176
  • #182.177
Waarom krijg ik dit op mijn insta feed 🧐

Omdat insta denkt dat jij hier interesse in hebt. En volgensmij kunnen ze daar wel eens gelijk in hebben.

• #182.179
  • #182.180
Ik heb vorig jaar Instagram verwijderd. Een van de betere beslissingen.
Ik vind insta wel fijn zodat je toch (gratis) erg veel goede content kunt krijgen. Beetje sociale contacten digitaal onderhouden aangezien tijd schaars is.
Rest van de sociale media platforms heb ik ook niet, kost toch veel tijd en het levert nagenoeg niks op.

Terug
Naar boven