- Waardering
- 32.583
- Massa
- 160kg
Ik doe net alsof het het lekkerste stukje vlees dan is wat ik ooit gegeten heb dan kan ik er daarna ook nog keer op en is de avond compleet 🫶
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe net alsof het het lekkerste stukje vlees dan is wat ik ooit gegeten heb dan kan ik er daarna ook nog keer op en is de avond compleet 🫶
Slim, ik heb zelf altijd nog wat te klagen bij het eten. Ik schrijf deze tip ergens op!Ik doe net alsof het het lekkerste stukje vlees dan is wat ik ooit gegeten heb dan kan ik er daarna ook nog keer op en is de avond compleet 🫶
Dat ligt eraan wie je het vraagt.@apfelstrudel wat is 't beste gerecht dat jij kunt produceren?
.Ik las: ben een prima uitsmijter.Khad een hele edit maar die is weg blijkbaar. Kwam er in ieder geval op neer dat ik n
Los van dit soort fine dining graag een goede lasagna maak. Ik prima hamburgers maak en houd van de Thaise keuken. Daarnaast bak ik een prima uitsmijter en kan ik ook overweg met de airfryer.
Grinnik, contactadvertentie voor onze Thomas??Khad een hele edit maar die is weg blijkbaar. Kwam er in ieder geval op neer dat ik n
Los van dit soort fine dining graag een goede lasagna maak. Ik prima hamburgers maak en houd van de Thaise keuken. Daarnaast bak ik een prima uitsmijter en kan ik ook overweg met de airfryer.
Heb em weer aangepast. Telefoon ging niet zo bueno.
Toen maar, dat ziet eruit als kunst. Zou bang zijn om dat op te eten. Even rustugg aan met die michelin sterren jij.Dat ligt eraan wie je het vraagt.
Ik kan opzich redelijk van alles maken.
Mijn coquille gerecht stak met kop en schouders boven de concurrentie uit met een 9,4 bij Wijn en Spijs Alkmaar. Hoogste score ooit. Dus ik denk o.a. dat gerechtje.
![]()
Doe eens niet zo creepy jij
Thnx!Toen maar, dat ziet eruit als kunst. Zou bang zijn om dat op te eten. Even rustugg aan met die michelin sterren jij.
Mooi hoor! Kan zo bij de Librije op het menu. Of is het daar teveel eten voor, afzetters.Dat ligt eraan wie je het vraagt.
Ik kan opzich redelijk van alles maken.
Mijn coquille gerecht stak met kop en schouders boven de concurrentie uit met een 9,4 bij Wijn en Spijs Alkmaar. Hoogste score ooit. Dus ik denk o.a. dat gerechtje.
![]()
Zelf ben ik meer een insmijter.Heb em weer aangepast. Telefoon ging niet zo bueno.
Lief, maar dat is nog wel een paar stappen hoger. Desalniettemin heb ik minder lekkere coquiles gegeten in sterrenzaken.Mooi hoor! Kan zo bij de Librije op het menu. Of is het daar teveel eten voor, afzetters.

www.instagram.com
Omdat insta denkt dat jij hier interesse in hebt. En volgensmij kunnen ze daar wel eens gelijk in hebben.Waarom krijg ik dit op mijn insta feed 🧐
![]()
Christopher Kallmeyer op Instagram : "Wieder eine Dehninspiration für euch und euren Trainingspartner🤝 #bodybuilding #fitness"
54K likes, 4,239 comments - chris_kall_ op December 8, 2024: "Wieder eine Dehninspiration für euch und euren Trainingspartner🤝 #bodybuilding #fitness".www.instagram.com
Kan het niet ontkennen!Omdat insta denkt dat jij hier interesse in hebt. En volgensmij kunnen ze daar wel eens gelijk in hebben.
Ik heb vorig jaar Instagram verwijderd. Een van de betere beslissingen.Waarom krijg ik dit op mijn insta feed 🧐
![]()
Christopher Kallmeyer op Instagram : "Wieder eine Dehninspiration für euch und euren Trainingspartner🤝 #bodybuilding #fitness"
54K likes, 4,239 comments - chris_kall_ op December 8, 2024: "Wieder eine Dehninspiration für euch und euren Trainingspartner🤝 #bodybuilding #fitness".www.instagram.com
Ik vind insta wel fijn zodat je toch (gratis) erg veel goede content kunt krijgen. Beetje sociale contacten digitaal onderhouden aangezien tijd schaars is.Ik heb vorig jaar Instagram verwijderd. Een van de betere beslissingen.