AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.185
Is op YT geen betere content te vinden?
Niemand die tegenwoordig een 23minuten filmpje gaat kijken hoe een leg curl moet als je djt ook in 33 seconden kan op insta.

Bovendien hebben veel insta content creators ook geen youtube aangezien je vaak ziet dat de insta goed bekeken word en dan de youtube content (die meer tijd kost om te maken) gewoon dramatisch slecht bekeken word.

• #182.186
Niemand die tegenwoordig een 23minuten filmpje gaat kijken hoe een leg curl moet als je djt ook in 33 seconden kan op insta.

Bovendien hebben veel insta content creators ook geen youtube aangezien je vaak ziet dat de insta goed bekeken word en dan de youtube content (die meer tijd kost om te maken) gewoon dramatisch slecht bekeken word.
Ik voorspel dat de volgende generatie ook geen geduld meer gaat hebben voor Instagram en ook niet meer om überhaupt te trainen. What is next.

• #182.187
Ik voorspel dat de volgende generatie ook geen geduld meer gaat hebben voor Instagram en ook niet meer om überhaupt te trainen. What is next.
Die zit niet op Instagram maar trainen daarentegen schijnt populairder dan ooit te worden.... Als je de nieuwsberichten mag geloven (en ook wel onze tieners)

• #182.188
Sociale media heeft ook een keer zijde, je krijgt een zeer vertekend beeld van de realiteit als je niet nuchter bent om dit te kunnen filteren.

Vandaar men ook niet meer genoegen neemt met een Jan modaal leven en liever online doet game in de hoop ze ineens iets aangeboden krijgen waardoor ze lambo kunnen rijden. Ergens voor “werken” en tijd/moeite insteken is iets wat schaars word.

• #182.189
Die zit niet op Instagram maar trainen daarentegen schijnt populairder dan ooit te worden.... Als je de nieuwsberichten mag geloven (en ook wel onze tieners)
Welke nieuwsberichten. Ik heb het natuurlijk ook over natural trainen zonder filter.

• #182.190
Welke nieuwsberichten. Ik heb het natuurlijk ook over natural trainen zonder filter.
Was het niet het Jeugdjournaal dat daar items over had? Dat steeds meer jongeren krachtsport doen onder invloed van fitfluencer cultuur en omdat sportclubjes met vaste tijden minder werken in samenspraak met school en bijbaan?

• #182.191
Was het niet het Jeugdjournaal dat daar items over had? Dat steeds meer jongeren krachtsport doen onder invloed van fitfluencer cultuur en omdat sportclubjes met vaste tijden minder werken in samenspraak met school en bijbaan?
Beetje fladderen met je armen, 1rm fails met lege stang en over elkaar heen vallen op weg naar de drukbank noem ik geen krachtsport.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #182.192
Beetje fladderen met je armen, 1rm fails met lege stang en over elkaar heen vallen op weg naar de drukbank noem ik geen krachtsport.
En gewichtheffen waar we ineens weer nl en be teams hebben met flinke afvaardigingen, pl en bb heb ik geen zicht op, hyrox en CrossFit hype enzo?

Ik denk dan maar zo: zie het als breedtesport. Het kan een introductie zijn, vinden ze het leuk stromen ze wellicht wel door naar de disciplines die jij wel krachtsport noemt 🤷‍♀️

• #182.194
Vandaar we een basic fit hebben, bras traint daar en diegene die beetje serieus is traint elders.
Zit bij mij om op de hoek, 200m van mijn garage gym. Ze lopen nu al in t shirts en korte broek voorbij om hun tattoos te showen.

Laatst bewerkt:
  • #182.195
  • #182.197
Het is dat ik bang ben voor naalden hoor anders zou ik ook een tattoo zetten
Grinnik, gek hè hoe dat werkt soms. Mijn man is acupuncturist, tattoo, piercing, allemaal geen probleem. Maar durfde niet zelf de melatonan te prikken.

Dus blijf ik 👻 😥

• Lovely
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven