Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Kun jij misschien 1 dag die homo sekspraat voor je houden? 1 dagje maar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun jij misschien 1 dag die homo sekspraat voor je houden? 1 dagje maar.
Waarom? Krijg genoeg interesse hierin dan blijf ik doorgaanKun jij misschien 1 dag die homo sekspraat voor je houden? 1 dagje maar.
Bij de lidl is het ook €8@AK zo even snel op internet. Kipbouten en hele kippen is ongeveer 5 per kilo en filet is zo 8 euro. Waar dat in nederland 12 tot 15 is.
Ooit vanuit de spoelkeuken gade geslagen, maar dat is niets voor mij.
Ja die diepvries kip heb ik nu (8.50) ook maar dit gaat om de niet armoede kip.
Wat dan, die kip is beter dan de rommel vol pezen van de ah?Ja die diepvries kip heb ik nu ook maar dit gaat om de niet armoede kip.
Je mist mijn punt dat ook die diepvries kip bij de NL lidl in duitsland goedkoper is.Wat dan, die kip is beter dan de rommel vol pezen van de ah?
Deze is ook regelmatig in de aanbieding bij Vomar. Zou ook goed moeten zijn.Ja die diepvries kip heb ik nu (8.50) ook maar dit gaat om de niet armoede kip.
En diezelfde zak zal in moffrika nog wel weer goedkoper zijn.
Welke winkel is dat?Deze is ook regelmatig in de aanbieding bij Vomar. Zou ook goed moeten zijn.
Als je meer van die burgers eet heb je minder van die monster nodig!
Een hartaanval komt je niet aanwaaien he.Als je meer van die burgers eet heb je minder van die monster nodig!
mij genetisch gezien waarschijnlijk wel

Want het komt vaak voor in je familie? Of je ouders hebben een erfelijke hartafwijking of aanleg? 😮
Dat eerste, maar of genetisch dan de juiste term is weet ik niet heel zeker, maar 't is wel 'n zaak van vaker wel dan niet.Want het komt vaak voor in je familie? Of je ouders hebben een erfelijke hartafwijking of aanleg? 😮
Hamburgers en monster energie, wat wil een man nog meer 🤷♂️
Veel kip en kalkoen. Heb bij elkaar al dik 15 kilo in de kofferbak staan. Nog een winkel af en terugHamburgers en monster energie, wat wil een man nog meer 🤷♂️
Hierdoor heb jij ook zo'n hoog testosteron. Spuiten gelul.Hamburgers en monster energie, wat wil een man nog meer 🤷♂️