- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Jij had toch al een koophuis? Wil je verhuizen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij had toch al een koophuis? Wil je verhuizen?
Ja dat scheelt, zat er al over na te denken dat ik er keer mee moet experimenteren tot hoelang na bereiden het nog lekker is in de diepvries en dan wellicht 1x pw gaan bakken.Bij meeste winkels de laatste keer dat ik er was 5 a 6 per kilo.
Meeste dingen zijn daar al snel 40% goedkoper.
Ja dat scheelt, zat er al over na te denken dat ik er keer mee moet experimenteren tot hoelang na bereiden het nog lekker is in de diepvries en dan wellicht 1x pw gaan bakken.
Vind alleen de kip in de airfryer bereiden niet lekker, te hard/krokant. Moet wel nageven dat muscle meat kip ik erg lekker vind en na jaren nog steeds niet beu ben.

Heb nu een vrieskist van 100 liter en in mijn normale koelkast zijn vriesvak past ook zo 20 kilo![]()
Online 500kg kipfilet bestellen | Bulkverpakking | MeatDiscounter
Kipfilet kopen? Bij MeatDiscounter sla een grote bulkverpakking van 500kg in tegen een unieke discountprijs. Deel met de buurt en sla je slag!meatdiscounter.nl
Weet niet hoe groot je vriezer is![]()
Ja is het niet leverbaar op de site. Dooie mus dit.![]()
Kipfilet kopen? Bij MeatDiscounter sla een grote bulkverpakking van 500kg in tegen een unieke discountprijs. Deel met de buurt en sla je slag!meatdiscounter.nl
Ik had het gedaan als ik de ruimte had, scheelt op jaarbasis 1300€ dat is de moeite wel waard.![]()
Bevindt zich niet een Makro in jouw buurt? Ik ben er al even niet geweest maar toendertijd had de Makro exact dezelfde kip in het assortiment als bij Muscle Meat. Was regelmatig in de aanbieding en dan kostte zo een 2.5 kilogrammen zak even uit mijn hoofd €21,- de kilo.Wat betaal je voor de kip in Duitsland dan? Vind muscle meat toch duur worden met 13€ kg, het is wel “bereid” dus 20% meer dan rauwe kip en het gemak van kant en klaar/ tijdbesparing. Maar met de hoeveelheid die ik eet 600gr pd is dit toch 18kg per maand en als het ergens paar euro goedkoper de kg is telt dit wel op.
Tweede ja. Kijken wat er mogelijk is.
Kant en klaar?Bevindt zich niet een Makro in jouw buurt? Ik ben er al even niet geweest maar toendertijd had de Makro exact dezelfde kip in het assortiment als bij Muscle Meat. Was regelmatig in de aanbieding en dan kostte zo een 2.5 kilogrammen zak even uit mijn hoofd €21,- de kilo.
Was die kip vd makro bereid en dan 21€ kg?Bevindt zich niet een Makro in jouw buurt? Ik ben er al even niet geweest maar toendertijd had de Makro exact dezelfde kip in het assortiment als bij Muscle Meat. Was regelmatig in de aanbieding en dan kostte zo een 2.5 kilogrammen zak even uit mijn hoofd €21,- de kilo.
Ik raad t je af, net als zonnepanelen.
Prima
Was die kip vd makro bereid en dan 21€ kg?
Dat scheelt alweer 9€ de zak.
Ja ik zie soms ook die prijzen voorbij komen 5/6€ de kg. Heb jaren geleden denk 3/4 jaar inmiddels keer kip op de markt gekocht voor toen 3€/kg onbereid en dit geprobeerd. Je merkt echt behoorlijk wat kwaliteit verschil dat die kip van 3€ de kg eigenlijk niet te vreten is en wad bang als ik dit doorzet de eetlust vanzelf wegneemt.@AK zo even snel op internet. Kipbouten en hele kippen is ongeveer 5 per kilo en filet is zo 8 euro. Waar dat in nederland 12 tot 15 is.
Ik snap jouw doemdenken echt niet of begrijp ik het niet?Indien nodig kan mijn vrouw weer full-time werken, dus hebben we geen echte financiële stress meer als ik daadwerkelijk moet afvloeien.
Verder straks ook een gesprek met een advocaat, want ik heb waarschijnlijk 2 of 3 grove fouten gevonden in hun onderbouwing wat betreft mijn ontslag. Nu maar hopen dat dat niet betekent dat ik kan of moet blijven, geef me maar extra geld.
Mwuah jaar geleden zij @Laxeermiddel . Gok dat dat niet meer is.Ja ik zie soms ook die prijzen voorbij komen 5/6€ de kg. Heb jaren geleden denk 3/4 jaar inmiddels keer kip op de markt gekocht voor toen 3€/kg onbereid en dit geprobeerd. Je merkt echt behoorlijk wat kwaliteit verschil dat die kip van 3€ de kg eigenlijk niet te vreten is en wad bang als ik dit doorzet de eetlust vanzelf wegneemt.
Moet hier toch werk van maken, als die zakken vd makro a 21€/2.5kg er nog zijn is dit een simpele overstap, de bbq kruiden kan je er zelf kosteloos overheen gooien.
Ik heb dit dus laatst ontdekt. Voor zover ik kan zien zijn de 'cubes' en 'strips' exact hetzelfde als die van musclemeat. Zelfde eenheid, zelfde land van herkomst etc.. Ook de 2,5kg euromix groente hebben ze daar. Scheelt aardig wat geld zo en geen verzendkosten meer. Ik ben Makro fan geworden! En voor de ijsliefhebbers zijn deze heel goed:als die zakken vd makro a 21€/2.5kg er nog zijn is dit een simpele overstap