Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Get even or get even worse.Telkens verdubbelen als je verliest totdat je wint, dan verlies je nooit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Get even or get even worse.Telkens verdubbelen als je verliest totdat je wint, dan verlies je nooit.
Wat mij betreft wel, hoor.
Wat mag en wat ik doe daar zit een oceaan tussen.
Soms ben jij ook echt een apart ventje
Aandacht te kort? ✌🏽😘
Klopt. Ik hou wel van een beetje apartheid.Soms ben jij ook echt een apart ventje
Aandacht te kort? ✌🏽😘
Ben benieuwd hoe je vriendin er bij loopt dan
Heeft ze überhaupt een vagina?
Heb jij wel hersens?
IQ's
Prima
Het is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vetBij keuringsdienst van waarde een item over mager gehakt. Blijkbaar bevat mager gehakt tussen 8 en 15% vet. Nu eet ik weinig gehad,.. maakt nooit geweten dat die verschillen zo groot zijn.
Ja, maar daarbij weet je redelijk wat je eet. Bij gehakt wordt het blijkbaar op het oog geschat en is er een hele ruime variabeleHet is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vet
Ooow zo bedoel je, sorry ik begreep het verkeerd. Maar volgens mij mogen alle producten een x-aantal % afwijkenJa, maar daarbij weet je redelijk wat je eet. Bij gehakt wordt het blijkbaar op het oog geschat en is er een hele ruime variabele
Als ik het goed heb zitten er in het gangetje rechts nog twee. Maar je hebt er duidelijk geen last van gehad.