Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.576
Bij keuringsdienst van waarde een item over mager gehakt. Blijkbaar bevat mager gehakt tussen 8 en 15% vet. Nu eet ik weinig gehakt.. maakt nooit geweten dat die verschillen zo groot zijn.

Reden: Spelfout
Laatst bewerkt:
  • #182.577
Bij keuringsdienst van waarde een item over mager gehakt. Blijkbaar bevat mager gehakt tussen 8 en 15% vet. Nu eet ik weinig gehad,.. maakt nooit geweten dat die verschillen zo groot zijn.
Het is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vet

• #182.578
Het is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vet
Ja, maar daarbij weet je redelijk wat je eet. Bij gehakt wordt het blijkbaar op het oog geschat en is er een hele ruime variabele

• #182.579
Ja, maar daarbij weet je redelijk wat je eet. Bij gehakt wordt het blijkbaar op het oog geschat en is er een hele ruime variabele
Ooow zo bedoel je, sorry ik begreep het verkeerd. Maar volgens mij mogen alle producten een x-aantal % afwijken

Terug
Naar boven