AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.601
Gast het is 1 April, geintje moet kunnen imo
Dit had ik even gemist inderdaad, dat het 1 april is. Begrijp alsnog niet wat er grappig aan is maar oke.

Het gaat hier toch al lang niet meer over krachttraining en bodybuilding?
Misschien moet je bij een bepaalde incrowd horen om dit leuk te vinden maar sommigen komen hier toch ook nog gewoon om trainingslogs te updaten of andere logjes te lezen. Ik mis de grap in elk geval totaal

• #182.602
Mijn (vrouwelijke) collega maakte een foto van deze auto op de snelweg. Wordt die dude boos en blokkeert de bus en stapt uit om verhaal te halen. :roflol:
IMG-20250401-WA0001.jpg

• #182.603
Het is ook wel mooi spul, ik reed er rond 1995 mee en toen reed de massa al op scooters.

Ik had er een 70cc cilinder opzitten en de 90km/u tikte hij wel aan. Totdat oom agent me staande hield.
In al die blokken zit een zware overcapaciteit kwa vermogen. Op een 50 blok leg je de zwaarste 70cc cilinders en carburateurs en dat krukasje en bak geef geen kick. En kwa betrouwbaarheid is het helemaal gek. Die dingen lopen nog goed al zit er (bij wijze van) slootwater in het blok.

• #182.604
.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loca
  • #182.611
Wat een gestapo hierzo. om het woordje " kwalitatief uitermate teleurstellend"
Ben jij die snitch @apfelstrudel ?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #182.615
Volgens mij zijn dit dezelfde zakken als bij MM, die waren toentertijd prima te eten. Heb al een hele tijd niet meer gemealprept met bevroren voedsel dus weet het zo niet. Kom ik op terug :p
Top, ik ben wel benieuwd!

• #182.619
In al die blokken zit een zware overcapaciteit kwa vermogen. Op een 50 blok leg je de zwaarste 70cc cilinders en carburateurs en dat krukasje en bak geef geen kick. En kwa betrouwbaarheid is het helemaal gek. Die dingen lopen nog goed al zit er (bij wijze van) slootwater in het blok.
Totdat de oliepomp kapot gaat :)

Flinke vastloper gehad, zelf met mijn pa het big-end lager vervangen en alles weer prima werkend gekregen en vanaf toen ben ik gewoon mengsmering gaan tanken. Kort daarna dus gepakt door de politie en brommer teruggekregen zonder cilinder en uitlaat. Van mijn moeder moest er toen 50cc op, dus een Malossi erop gezet, met bijbehorende uitlaat en carburateur en hem ergens aflaten stellen, nog steeds op mengsmering. Op de olienippel van het spruitstuk zat gewoon een olieslang die bovenaan met een kraantje was afgesloten. Daardoor ben ik telkens bij controles goed weggekomen, als je dat kraantje open zette trok die valse lucht waardoor hij heel slecht liep.

Terug
Naar boven