AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bratt fit een ban.

epic meal time op youtube!!!! hell yeah

:roflol:

nieuwe kleren!

38/34 broek.... shiiiiit die 34/34 werd me echt te klein. leek net een nicht met skinny jeans brah

Te.. veel.. noxi.. pro..
Ik.. moet.. trainen..

/out

Nee, maar srs, dik 4 scoops om het potje leeg te maken is echt teveel, voel me echt niet chill hehe :D

4 scoops noxi lol, succes straks als je klaar bent, geen slaaap en k*t gevoel zal straks wel komen hehehe

Hopelijk crash ik 'm helemaal dood en val ik zo in slaap hehe

4 scoops noxi, heb je nog een derde been over...?

Denk dat ik maar even eentje opsteek om wat rustiger te worden
FUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 20:19 ----------

Wilt iemand nog karma geven voordat ik dood ga?

“It's Friday night and I have a date with the squat rack. I take a few deep breaths and close my eyes. A few minutes later I open them to see the reflection in the mirror, to see myself staring back, no one else, just me. I take a step forward into the rack and position the weight, my legs are shaking and I can barely keep the day's meals down. Let's do this, I keep saying to myself, un-rack the weight, take a step back, ass to the floor. 1...2...3, finally 10, this is only my third set. Who am I kidding? The night's just begun. Animal is a way of life, better yet it IS life. Training with everything you've got, the monotony of dieting, the 6am cardio, that tightening feeling in your throat before you puke, the uncontrollable muscle shaking, the stares you get in and out of the gym. Knowing every time you step up to train you give it 110% and nothing less, and that every time you step out of the gym you are that much better than before. ****, most people don't get it, 'Why would you wanna do that to yourself, that can't be good for you.' If I got a penny for every time I heard that, I'd be rich. That's the kind of **** that keeps me going. I know what's good for me and it's not sitting on my ass, it's training like an Animal. Get up and train.”
Cool man, heb het uitgeprint en elke keer dat het de dag van benen trainen is neem ik het mee naar de sportschool, ga naar de squat-rek en zeg dit verhaaltje tegen mezelf. Ultimate pumping story :thumbs:

Denk dat ik maar even eentje opsteek om wat rustiger te worden
FUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 20:19 ----------

Wilt iemand nog karma geven voordat ik dood ga?

je voelt je niet lekker en je gaat blowen?

zit nu sinds gister aan de mega grow, vannochtend op lege maag derde been gemeten, hij was best ripped en halve cm langer

zit nu sinds gister aan de mega grow, vannochtend op lege maag derde been gemeten, hij was best ripped en halve cm langer

aiiit nice ik ben nu 2 weken bezig ongveer ,piemol is 3 cm groter
hoop aan het einde 5 cm gegroeid te zijn

dan zit ik op 9 cm

vasculariteit is nu ook aardig aanwezig op me piemol

Godverdommmepotverdommepotverdomme

Ben licht in m'n hoofd, niet meer doen zo pleurisveel Noxi. Ben wel nog nooit zo snel naar de gym geplankt. :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 20:50 ----------

aiiit nice ik ben nu 2 weken bezig ongveer ,piemol is 3 cm groter
hoop aan het einde 5 cm gegroeid te zijn

dan zit ik op 9 cm

vasculariteit is nu ook aardig aanwezig op me piemol

Nice stats mennn, 9 cm kan je flink chicks mee naaien

van de schijt vanaf, nu zit mn pa ermee.

f**got was gisteren aan het zagen "ben je nu weeral ziek? Je doet het erom zeker"

karma (and acid) biting in his arse right now.

Ben licht in m'n hoofd, niet meer doen zo pleurisveel Noxi. Ben wel nog nooit zo snel naar de gym geplankt. :D

ik weet man volgens mij zit ik ook ver boven gemiddelde

Ik en hitte hebben het over de omtrek van je lul, niet de lengte sukkel, je krijgt een ****ing vochtlul van mega grow ****ing dik is ie nu 9cm omtrek

Terug
Naar boven