Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

het einde van de werkdag in zicht, dus de gym weer dichterbij

Vandaag 3e tentamen best goed gemaakt u mad??

Yes u ****ing mad.

Morgen nog 1tje vandaag nogf ff dikke voorbereiding en dik verslag 22pagina's inleveren (srs). Helft gekregen van mijn beta-klasgenoot.

Intimidatie nonmnonmnonnmnonm

werk aan project 70 bladzijdes nu, u mad?

Nu al klaar ipv om 17.45 pas. Mmmm en bijna vakantie. En waarom loopt iedereen nog met winterjassen aan terwijl de zon schijnt. :roflol:

Lekkere stagiaire en een lekkere chick van KPMG vandaag op het werk :D

made my day :)

Vanavond chinees eten :meal:

Morgen 2 uurtjes anatomie-les en dan weekje vrij, heerlijk

Bijna weekend .. feeling great :)

vocaal de strijd aan met Nieuw Noord? Win je gemakkelijk:D, veel succes man zaterdag en zondag ghehe

Haha ... met 15 man gaan we dat zeker redden.. tenminste wat wij als groep meenemen :) De pet en sjawl wankers niet meegerekend :) haha

zondag komt helemaal goed (A) Hoop ik :P

jiep ofzoiets,

ik ben zeker dat ze die bloemen terug hebben betaalt. alleen tonen ze dat niet in hun filmpje. dan zou het niet meer grappig zijn. hoop dat nu je geweten gesust is.

groeten,

haaibrid.

aha, bedankt voor deze informatie! Ik heb het filmpje nog is bekeken en om het fragment met de bloemen kostelijk gelachen! Met deze supplementaire informatie is het inderdaad een giller!

Bedankt en met vriendelijke groeten,

Jiep ofzoiets

Tijd gaat snel.......... morgen alweeer laatste toets en hopelijk een weekend bij me wijf bivakkeren. Als het niet doorgaat maak ik er een einde aan (2maanden) lol

Tijd gaat snel.......... morgen alweeer laatste toets en hopelijk een weekend bij me wijf bivakkeren. Als het niet doorgaat maak ik er een einde aan (2maanden) lol

Beetje raar als je haar maar 1x per week kan zien, dat ze af en toe afzecht man, wanneer was laatste keer dat jullie coïtus hadden?

Mijn potje kwark die vriendelijk naar me lachte :)

Net te horen gekregen dat ik morgen vrij ben :D
Op naar de benen training !

Beetje raar als je haar maar 1x per week kan zien, dat ze af en toe afzecht man, wanneer was laatste keer dat jullie coïtus hadden?

2 weken terug, 1 maand terug was het nog iedere dag webcam, paar keer wat gegeten/terras gezeten toen met dat mooie weer (in Den Bosch) Bij mij; rest van de keren ben ik allemaal daarna toe geweest, heb er niet zoveel zin meer in man... gewoon geen zin..........

bro maak gewoon uit pak gewoon andere bishes
relatie is voor homocoïtus

:fa:

Terug
Naar boven