Thekingofpop
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik en hitte hebben het over de omtrek van je lul, niet de lengte sukkel, je krijgt een ****ing vochtlul van mega grow ****ing dik is ie nu 9cm omtrek

Ik en hitte hebben het over de omtrek van je lul, niet de lengte sukkel, je krijgt een ****ing vochtlul van mega grow ****ing dik is ie nu 9cm omtrek

kvk sl*theb altijd mega pomp naar benen training, haalt die af en toe wel 10+ cm. Alleen wel nadeel hij duurt langer voordat die hard is
Kan je daar vanaf dan ?

kort dagje, 2 uur les
en zit nu op de 4e dag van non-fap kuur. gaat hard nu shiiiiiiiiiit. Maandag fapfapfapfap met noxi en creatine in mijn aderen aww yea
Doe normaal aubkort dagje, 2 uur les
en zit nu op de 4e dag van non-fap kuur. gaat hard nu shiiiiiiiiiit. Maandag fapfapfapfap met noxi en creatine in mijn aderen aww yea
kort dagje, 2 uur les

kort dagje, 2 uur les