- Waardering
- 7.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Verkoop van gedragen ondergoed schijnt ook goede business te zijn🤣🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft er allemaal in Karma can confirm doorgegeven aan onze @Brownie88 ??Verkoop van gedragen ondergoed schijnt ook goede business te zijn🤣🤣
Ja
. Maar valt mee.Inderdaad aanstoken die rommel. Vieze natuur.
Kun jij jou voorstellen hoe die jongen zich gaat gedragen zodra hij AAS gaat gebruiken?
Dan vangt hij veel vis?Kun jij jou voorstellen hoe die jongen zich gaat gedragen zodra hij AAS gaat gebruiken?
Test zal wel meevallen, Deca/Tren oid eindigt hij denk ik in een gesloten inrichtingKun jij jou voorstellen hoe die jongen zich gaat gedragen zodra hij AAS gaat gebruiken?
Ik betwijfel het ten zeerste. Ook testosteron versterkt iemand zijn eigen karakter en als dat karakter al flink instabiel is belooft het weinig goeds.Test zal wel meevallen, Deca/Tren oid eindigt hij denk ik in een gesloten inrichting
Bedoelde het ook vooral relatief haha, bij hem zal test relatief ook al meer impact hebben dan bij de meesteIk betwijfel het ten zeerste. Ook testosteron versterkt iemand zijn eigen karakter en als dat karakter al flink instabiel is belooft het weinig goeds.
Genieten 👌Warme groente uit Kreta.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel zwembad voor mezelf. T water is nog redelijk fris, perfect om baantjes in te trekken.
![]()
Kilometertje gezwommen voor t ontbijt. Koptelefoon werkt top met die oordopjes in.
![]()
t kan verkeren.
Cadeau? Zijn we je verjaardag vergeten? Of moest er iets goedgemaakt worden?![]()
Cadeau gekregen van een collega! Neppe Dior parfum ruikt net echt! 🤗
Schat van een vrouw waar ik een goeie band mee heb!!!Cadeau? Zijn we je verjaardag vergeten? Of moest er iets goedgemaakt worden?