MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.723
  • #183.724
De kleine heeft vandaag een IQ test moeten doen en hij kwam uit op 120 ☺️
Gelukkig de genen van mams dan
Very Funny Puppy GIF

:trollfacex:

• #183.725
Moest ook zo test doen vanwege mn opstandige houding op basisschool verder kan ik maar beter zwijgen denk ik🤣 ik hoop dat je kleine er meer aan heeft dan ik heb

• #183.726
Leipe shit, we worden net ons bed uit getrild. Een aardbeving! Kan ik die ervaring ook weer afstrepen.

Schudden voor gebruik!

kijk: https://x.com/QuakeAlerts/status/1925391895401795657

Er was blijkbaar net ook een 5,5 in de buurt van Athene.
Screenshot_20250522_062444_Chrome.jpg

2 weken geleden was er ook al een 6+ in de buurt van Kreta. Misschien voorschokken voor iets groters?

Prima wekker, tijd om te trainen!

Laatst bewerkt:
  • #183.731
Volgens lokale media sprongen bewoners uit hun bed en ooggetuigen meldden dat op de schok een luid gebrom volgde. Veel mensen verlieten hun huizen om zichzelf in veiligheid te brengen.
Niks van gemerkt hier.

Uit voorzorg werd er een tsunamialarm afgekondigd. Inwoners kregen een waarschuwing via sms, maar de tsnumami bleef uit.
Ik had m'n zwembroek al aan. Wat een anticlimax.

kijk: https://x.com/DisastersAndI/status/1925443967883087934

kijk: https://youtu.be/zsaGmszZvhQ?si=NDkfWOVOZvoTvePB

Laatst bewerkt:
  • #183.735
20250522_100122.jpg

Na maanden eindelijk weer getraind. Elleboog voelt echt stukken beter. Linker schouder blijft helaas zeuren. Desalniettemin is het een begin.
Weer ambities om het echt terug op te pakken of niet zo mee bezig momenteel? Meen dat je een paar jaar terug (dacht ik?) vrij fanatiek mee deed met de contest en dat ging best goed volgensmij

• #183.736
Weer ambities om het echt terug op te pakken of niet zo mee bezig momenteel? Meen dat je een paar jaar terug (dacht ik?) vrij fanatiek mee deed met de contest en dat ging best goed volgensmij
Dat ging toen idd heel goed. Schouderblessure was bijna weg, had toen nog geen elleboogzenuw problemen. Ik wil heel fanatiek trainen maar m'n blessures spelen me te parten. Ik kon amper een pan vasthouden op werk dus heb de sport ff gelaten voor wat t was. Inkomsten zijn belangrijker. Met pijn in het hart.

Ik weet ik kan ook eromheen trainen maar mentaal vind ik dat helemaal verschrikkelijk.

Kben sinds een paar maanden aan het zwemmen en dat heeft veel goeds gedaan voor m'n elleboog. Nu op vakantie zwem ik hier 2km per dag (1km vroeg in de ochtend en 1km rondt 16:30). Dit opvoeren naar 3km per dag, elke dag, zolang het goed voelt. Daarnaast heel rustig elke dag krachttraining doen hier (ze hebben alleen dumbells tot 15kg).

En dan als ik terugkom blijven zwemmen en weer naar de gym. Desnoods weer een afspraak bij de fysio inplannen.

• #183.737
Dat ging toen idd heel goed. Schouderblessure was bijna weg, had toen nog geen elleboogzenuw problemen. Ik wil heel fanatiek trainen maar m'n blessures spelen me te parten. Ik kon amper een pan vasthouden op werk dus heb de sport ff gelaten voor wat t was. Inkomsten zijn belangrijker. Met pijn in het hart.

Ik weet ik kan ook eromheen trainen maar mentaal vind ik dat helemaal verschrikkelijk.

Kben sinds een paar maanden aan het zwemmen en dat heeft veel goeds gedaan voor m'n elleboog. Nu op vakantie zwem ik hier 2km per dag (1km vroeg in de ochtend en 1km rondt 16:30). Dit opvoeren naar 3km per dag, elke dag, zolang het goed voelt. Daarnaast heel rustig elke dag krachttraining doen hier (ze hebben alleen dumbells tot 15kg).

En dan als ik terugkom blijven zwemmen en weer naar de gym. Desnoods weer een afspraak bij de fysio inplannen.
Klinkt goed man, hopelijk kan je de draad snel weer volledig oppakken 👌🏻

• #183.738

Nu ben ik wel benieuwd naar je vroegere fysiek, heb je een paar foto's?

Terug
Naar boven