- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik vind hem een enorm irritante manier van praten hebben, het debunkfilmpje met Diederik Smit vond ik veel prettiger om naar te luisteren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ook...gemaakt.Ik vind hem een enorm irritante manier van praten hebben, het debunkfilmpje met Diederik Smit vond ik veel prettiger om naar te luisteren.
Irritante vent. Zit constant z'n vriendin af te zeiken in z'n video's.Ik vind hem een enorm irritante manier van praten hebben, het debunkfilmpje met Diederik Smit vond ik veel prettiger om naar te luisteren.
Ik kom er welgeteld toen seconden naar luisteren...Ik vind hem een enorm irritante manier van praten hebben, het debunkfilmpje met Diederik Smit vond ik veel prettiger om naar te luisteren.
Maar nu niet meer?Ik kom er welgeteld toen seconden naar luisteren...
Dit dus. Misschien heeft hij wel een ijzersterk verhaal, maar zijn manier van praten staat me zo tegen dat ik het maximaal 1-2 minuten volhoud.Ik vind hem een enorm irritante manier van praten hebben
"Weet je wel"
Per abuis.
De inhoud was deels wel okay, maar als het zo moet heb ik al (eiwitrijk) gegeten en gedronken.100% eens hoor, vroeger toen hij nog vlogde met Bekir (zn maatje) vond ik het wel grappig te kijken. Tegenwoordig loopt hij iedereen af te zeiken en is het een irritant ventje / macho mannetje geworden
Doe je voorzichtig?
T was nog een flinke bende vannochtendZit je lkkr bij het zwembad F1 Monaco te kijken met een ijskoud biertje, trekt er opeens een rare oranje wolk over het eiland.
Begint het te regenen. Oranje. Overal.
Sahara zand maar dan next level.
![]()
*tegels hierboven waren wit.
![]()
Het zit echt overal. Alles oranje. Niet zoals in Nederland.
Housekeeping is fucked morgen om alles schoon te krijgen.
Lol papieren beker , dat is vloeken in de kerk
@apfelstrudel geeft enorm veel om het klimaat en milieu. Geef hem eens een schouderklopje ipv te pesten.