AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.782
Pfff wat een tijdstip om op te staan.
Ik heb me wekker altijd om 4:30 staan. Maar ben er meestal al tussen 3 & 4 uit.
Geen kinderen die non stop tegen me praten. Lekker rustig aan de dag beginnen.

Het wordt nu al eigenlijk niet meer donker snachts. Beetje buiten kijken naar de konijnen of ander klein gespuis wat voorbij hobbelt.

Overigens zou ik wel wat langer willen slapem maar als ik eenmaal een keer wakker ben geworden en ik blijf liggen krijg ik erg veel last van me rug de dagen erna.

• #156.783
Lekker man! Tijd voor gym 🤸‍♀️
Screenshot_20250520_063254_Gallery.jpg

• #156.784
Ik heb me wekker altijd om 4:30 staan. Maar ben er meestal al tussen 3 & 4 uit.
Geen kinderen die non stop tegen me praten. Lekker rustig aan de dag beginnen.

Het wordt nu al eigenlijk niet meer donker snachts. Beetje buiten kijken naar de konijnen of ander klein gespuis wat voorbij hobbelt.

Overigens zou ik wel wat langer willen slapem maar als ik eenmaal een keer wakker ben geworden en ik blijf liggen krijg ik erg veel last van me rug de dagen erna.
Ik word elke dag rond 08:30 a 09:30 wakker. Zonder wekker.

Lekker man

• #156.788
Haha dat had ik laatst in Dubai op zakenreis.
Het zat overal muren plafonds etc.

Echt krankzinnig nu kan ik er om lachen maar toen was het niet grappig.

• #156.791
Ben je op Schiphol naar de wc geweest?

3/3 op dichte wc’s op twee verschillende plekken waren vorige week er volledig onder gescheten. Echt te ziek voor woorden wat een beesten er rond lopen op deze planeet.
Luchtziek misschien? Rook daar wel zo kan ik me voorstellen.

• #156.792
Moest nieuwe laptop ophalen op werk en gelijk migratie naar Windows 11.

Op moment dat ik met de Authenticator eea moest goedkeuren en systeembeheerder over mijn schouder meekeek, kwam een bijna naaktfoto binnen🙈

Werd ietwat vreemd aangekeken. Was al blij dat ik gezegd had dat het prive telefoon was 🤣.
Krijg normaal nooit previews van WhatsApp of is me iig nooit eerder opgevallen.

• #156.793
Gisteren nieuwe telefoon gehaald en de oude gereset. Blijkbaar mijn wachtwoord manager ook gereset. mischien een jaar of 10 aan wachtwoorden kwijt.

Met wat tijd kan je alles weer reseten natuurlijk. Maar ben ook me Noorse bankID log ins kwijt. Soort van digid maar dan xxl. Letterlijk alles draait hier om een bank id.
Geen toegang meer tot bank rekening voor nu:mad:
En dat gaat weken duren aangezien dat resetten per mail gebeurd ipv email of sms. En ze zijn hier niet zo vlot met dat soort dingen.

• #156.795
Zit je lkkr bij het zwembad F1 Monaco te kijken met een ijskoud biertje, trekt er opeens een rare oranje wolk over het eiland.

Begint het te regenen. Oranje. Overal.
Sahara zand maar dan next level.
20250525_185815.jpg

*tegels hierboven waren wit.
20250525_201727.jpg

Het zit echt overal. Alles oranje. Niet zoals in Nederland.
Housekeeping is fucked morgen om alles schoon te krijgen.

• #156.796
Boodschappen doen in Duitsland, waarom spreek bijna geen enkele Duitser Engels? Of ben ik nou net de verkeerden tegen gekomen?

• #156.798
Meeste spreken uitstekend engels. Spreek zelf redelijk duits dus merk het sowieso niet.
Neeman, die duitsers weten maar al te goed dat veel Europeanen ook duits spreken en zien hierdoor minder noodzaak goed engels te leren..

Terug
Naar boven