Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.179
- Lengte
- 1m62
Lekker man! Tijd voor gym 🤸♀️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me wekker altijd om 4:30 staan. Maar ben er meestal al tussen 3 & 4 uit.
Ik word elke dag rond 08:30 a 09:30 wakker. Zonder wekker.Ik heb me wekker altijd om 4:30 staan. Maar ben er meestal al tussen 3 & 4 uit.
Geen kinderen die non stop tegen me praten. Lekker rustig aan de dag beginnen.
Het wordt nu al eigenlijk niet meer donker snachts. Beetje buiten kijken naar de konijnen of ander klein gespuis wat voorbij hobbelt.
Overigens zou ik wel wat langer willen slapem maar als ik eenmaal een keer wakker ben geworden en ik blijf liggen krijg ik erg veel last van me rug de dagen erna.
20 voor 5 is semi uitslapen
Ik toen m'n wekker ging om 04:30:
Ben je op Schiphol naar de wc geweest?
Wel een goede motivatie om vroeg op te staan.
Voor of nadat je geweest was?Haha dat had ik laatst in Dubai op zakenreis.
Het zat overal muren plafonds etc.
Echt krankzinnig nu kan ik er om lachen maar toen was het niet grappig.

Luchtziek misschien? Rook daar wel zo kan ik me voorstellen.Ben je op Schiphol naar de wc geweest?
3/3 op dichte wc’s op twee verschillende plekken waren vorige week er volledig onder gescheten. Echt te ziek voor woorden wat een beesten er rond lopen op deze planeet.

Meeste spreken uitstekend engels. Spreek zelf redelijk duits dus merk het sowieso niet.Boodschappen doen in Duitsland, waarom spreek bijna geen enkele Duitser Engels? Of ben ik nou net de verkeerden tegen gekomen?
Neeman, die duitsers weten maar al te goed dat veel Europeanen ook duits spreken en zien hierdoor minder noodzaak goed engels te leren..Meeste spreken uitstekend engels. Spreek zelf redelijk duits dus merk het sowieso niet.
Dan ben ik de verkeerde tegen gekomen. Verstaan lukt wel maar praten is echt ruk.Meeste spreken uitstekend engels. Spreek zelf redelijk duits dus merk het sowieso niet.