Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
ja man als ik me pec bounce probeer te perfectioneren wowowowowwow
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja man als ik me pec bounce probeer te perfectioneren wowowowowwow
Pf ga weg joh idioot kuren heefy geen invloed op de hersenen mong**l,praat niet over aas als je niet weet.en jij gaat alleen maar om met ectos en meijes van 16 al ze met jou stats buff vindenNee zo bedoel ik het niet **** jullie lol, maar zo ****ing buff op je 19e... zwaar kuren zwaar eten... die gast heeft straks als die 30 is hersenen van een aardappel, maar buff is die wel.
Ik zit ronde de 85kg en wordt al breed gezien; laat staan als er 40kg bij komt; wtf brah dat is gewoon niet meer leuk op sociaal gebied.
en jij bnt ook een r*tard, als je zogenaamde ecto /mesowas dan had je geen 16%.Zit nu op 16ish% maar met goede belichting zie je nog abs. heeeel raar ecto/meso lichaam![]()
Kwam laatst oude bekende tegen die ik paar jaar niet heb gezien. Hij: shiiit je bent breed geworden! Laat me je biceps voelen
/facepalm![]()
vandaag in de klas. Hadden engels les ging over literatuur. De leraar stelde een vraag en een jonge gaf de juiste antwoord. Hij is een stuud, maar wel aardig enzo. Toen zei zo'n meisje:'Jij bent echt een stuudje'. Toen zei de leraar je moet oppassen met wat je zegt hij kan later je baas worden. Daarna zei de stuud. Ik ben niet van plan om later een pooier te worden. Hele klas lachen inclusief de leraar.

vandaag in de klas. Hadden engels les ging over literatuur. De leraar stelde een vraag en een jonge gaf de juiste antwoord. Hij is een stuud, maar wel aardig enzo. Toen zei zo'n meisje:'Jij bent echt een stuudje'. Toen zei de leraar je moet oppassen met wat je zegt hij kan later je baas worden. Daarna zei de stuud. Ik ben niet van plan om later een pooier te worden. Hele klas lachen inclusief de leraar.