Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

alleen kleine kinderen vinden die grap leuk

Hitte is dronken
Hitte is not amused

:roflol: Hitte nog chicks gefixt? of was dit een retorische vraag

:roflol:

hitte nog handjob gehad?

nee hitte ik ben erachter gekomen, je lul word er niet kleiner van, maar je balzak word huge waardoor je lul kleiner lijkt

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 11:12 ----------

Not sure if srs

Hoody heeft inderdaad geen gelijk over de invloed van AAS op je hersenformaat. Wel heeft het zichtbaar invloed op je spelling.

Wait wut?!

Kheb dyslexie

vandaag in de klas. Hadden engels les ging over literatuur. De leraar stelde een vraag en een jonge gaf de juiste antwoord. Hij is een stuud, maar wel aardig enzo. Toen zei zo'n meisje:'Jij bent echt een stuudje'. Toen zei de leraar je moet oppassen met wat je zegt hij kan later je baas worden. Daarna zei de stuud. Ik ben niet van plan om later een pooier te worden. Hele klas lachen inclusief de leraar.
Die heb ik eerder gezien. :roflol:

Oh yeah, got it. :)

Girl: 'Wow , he's such a nerd'.
Teacher : 'Cut it out! He could be your boss one day, you know!'
Me : 'Highly unlikely , I don't plan on being a pimp.'

ben moe , dus noxipro en over 10 min niet meer moe

Wie bestelt er wel eens wat bij Zalando? Wil iets terugsturen omdat het te klein is en dan staat er "plak de meegeleverde retoursticker over de sticker met verzendinformatie op de originele verpakking".

Die sticker heb ik niet maar ik moest wel een pdf ding uitprinten voor het retourneren met een retour adres (5140 WR Waalwijk & Antwoordnummer 25000 staat daarop, met mijn eigen adres, niks meer) en die heb ik er maar opgeplakt

Goed genoeg? :p

Zalando is toch met die gecensureerde wijven op die camping reclame?

Kan best.

zwaar geil wijf gister aan de haak en leuke is zij kwam naar mij toe; was 20jaar, kende haar al van gezicht maar nooit iets mee gedaan heb haar nr nu, had deze avond alweer afgesproken voor een feest maar ben nu al zwaar beroerd/kotsend dus hopelijk ben ik straks weer beter

Wie bestelt er wel eens wat bij Zalando? Wil iets terugsturen omdat het te klein is en dan staat er "plak de meegeleverde retoursticker over de sticker met verzendinformatie op de originele verpakking".

Die sticker heb ik niet maar ik moest wel een pdf ding uitprinten voor het retourneren met een retour adres (5140 WR Waalwijk & Antwoordnummer 25000 staat daarop, met mijn eigen adres, niks meer) en die heb ik er maar opgeplakt

Goed genoeg? :p
Eerste keer had ik geen sticker, maar de tweede keer wel. De eerste keer volgens mij gewoon het adres dat er op staat doorgekrast en het retoursadres erop gezet.

Oke, zal het adres er nog erop zetten dan. :p

Bedankt.

zwaar geil wijf gister aan de haak en leuke is zij kwam naar mij toe; was 20jaar, kende haar al van gezicht maar nooit iets mee gedaan heb haar nr nu, had deze avond alweer afgesproken voor een feest maar ben nu al zwaar beroerd/kotsend dus hopelijk ben ik straks weer beter

Die posts van jou in nachtcafe :o

Wilde karma geven maar kon niet.. srs

Terug
Naar boven