Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence tegen jullie prostitueesoort natuurlijk.
No offence tegen jullie prostitueesoort natuurlijk.

Hoii! Ja ga trainen zo, ben hardcore.hey peanut, al wakker?
7.00 zaterdag ochtend cardio is heerlijk met koude wind![]()
Hitte nog chicks gefixt? of was dit een retorische vraag
![]()
Not sure if srs
Hoody heeft inderdaad geen gelijk over de invloed van AAS op je hersenformaat. Wel heeft het zichtbaar invloed op je spelling.
Wait wut?!
Die heb ik eerder gezien.vandaag in de klas. Hadden engels les ging over literatuur. De leraar stelde een vraag en een jonge gaf de juiste antwoord. Hij is een stuud, maar wel aardig enzo. Toen zei zo'n meisje:'Jij bent echt een stuudje'. Toen zei de leraar je moet oppassen met wat je zegt hij kan later je baas worden. Daarna zei de stuud. Ik ben niet van plan om later een pooier te worden. Hele klas lachen inclusief de leraar.

Eerste keer had ik geen sticker, maar de tweede keer wel. De eerste keer volgens mij gewoon het adres dat er op staat doorgekrast en het retoursadres erop gezet.Wie bestelt er wel eens wat bij Zalando? Wil iets terugsturen omdat het te klein is en dan staat er "plak de meegeleverde retoursticker over de sticker met verzendinformatie op de originele verpakking".
Die sticker heb ik niet maar ik moest wel een pdf ding uitprinten voor het retourneren met een retour adres (5140 WR Waalwijk & Antwoordnummer 25000 staat daarop, met mijn eigen adres, niks meer) en die heb ik er maar opgeplakt
Goed genoeg?![]()
zwaar geil wijf gister aan de haak en leuke is zij kwam naar mij toe; was 20jaar, kende haar al van gezicht maar nooit iets mee gedaan heb haar nr nu, had deze avond alweer afgesproken voor een feest maar ben nu al zwaar beroerd/kotsend dus hopelijk ben ik straks weer beter
zwaar geil wijf gister aan de haak en leuke is zij kwam naar mij toe; was 20jaar, kende haar al van gezicht maar nooit iets mee gedaan heb haar nr nu, had deze avond alweer afgesproken voor een feest maar ben nu al zwaar beroerd/kotsend dus hopelijk ben ik straks weer beter