MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nice kuur

Dat er al 850 geboden is op mn 4S :D

Nee zo bedoel ik het niet **** jullie lol, maar zo ****ing buff op je 19e... zwaar kuren zwaar eten... die gast heeft straks als die 30 is hersenen van een aardappel, maar buff is die wel.

Ik zit ronde de 85kg en wordt al breed gezien; laat staan als er 40kg bij komt; wtf brah dat is gewoon niet meer leuk op sociaal gebied.

Nee zo bedoel ik het niet **** jullie lol, maar zo ****ing buff op je 19e... zwaar kuren zwaar eten... die gast heeft straks als die 30 is hersenen van een aardappel, maar buff is die wel.

Ik zit ronde de 85kg en wordt al breed gezien; laat staan als er 40kg bij komt; wtf brah dat is gewoon niet meer leuk op sociaal gebied.

wat is een 'sociaal'?

;):D Maar srs wat is je doel dan? droog staan en chicks scoren of wa?

Als je dik bent zul je nou eenmaal niet zo snel scoren idd, het is maar net wat jezelf wilt. Ik zelf ga iig niet meer zo ver door bulken

Nee veel massa pakken; en gewoon spiegel laten vertellen. Ik wil nog zeker naar de 90kg en rond de 11-12% vp komen. Dat zou ongeveer m'n doel moeten zijn. Wedstrijdambitie heb ik (nog) niet. Doe het idd ook voor mezelf maar zoals die gast wil ik dus niet worden.

ik ga denk bulken tot max 15%

Zit nu op 16ish% maar met goede belichting zie je nog abs. heeeel raar ecto/meso lichaam :p

Kwam laatst oude bekende tegen die ik paar jaar niet heb gezien. Hij: shiiit je bent breed geworden! Laat me je biceps voelen

/facepalm :)

Zei die wel no homo erachter aan?

Dik is anders, maar mss TE buff. ik wil zo iig niet worden, dan maar droger en minder me vet omhoog laten schieten. Ik zit nu op een zalig percentage waarbij ik in de spiegel een booner krijg en in een trui. Heb wel nadeel dat me borst naar voren komt dus dan valt je tshirt 5cm van je buik af zeg maar, dat vindt ik wel min punt maar straks met wintertruien geen probleem.

Wanneer pics dan rijst

Dik is anders, maar mss TE buff. ik wil zo iig niet worden, dan maar droger en minder me vet omhoog laten schieten. Ik zit nu op een zalig percentage waarbij ik in de spiegel een booner krijg en in een trui. Heb wel nadeel dat me borst naar voren komt dus dan valt je tshirt 5cm van je buik af zeg maar, dat vindt ik wel min punt maar straks met wintertruien geen probleem.

krijg jij nu boner van jezelf in de spiegel

Machete heeft pic van mij van zomervakantie pic die ik naar bish had gestuurd.

Heb binnenkort ook wat oudere pics, van 1,5jaar geleden en nog eentje uit mei toen ik pr had inchline db press 8x32 dacht ik.

Als interesse is pm ik gewoon ff pic

Terug
Naar boven