- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://rxmuscle.com/videos/iatraini...rashes-chest-at-apollon-gym-in-edison-nj.html
Ik vind hem echt baas hoor op die pic (2010 dan he) streef op kort termijn![]()
zo wil je toch niet zijn op je 19e? Liever wat droger en kleiner maar hier ga je echt geen chicks mee scoren.
Trainen voor de chickszo wil je toch niet zijn op je 19e? Liever wat droger en kleiner maar hier ga je echt geen chicks mee scoren.

Nee zo bedoel ik het niet **** jullie lol, maar zo ****ing buff op je 19e... zwaar kuren zwaar eten... die gast heeft straks als die 30 is hersenen van een aardappel, maar buff is die wel.
Ik zit ronde de 85kg en wordt al breed gezien; laat staan als er 40kg bij komt; wtf brah dat is gewoon niet meer leuk op sociaal gebied.

Maar srs wat is je doel dan? droog staan en chicks scoren of wa?Als je dik bent zul je nou eenmaal niet zo snel scoren idd, het is maar net wat jezelf wilt. Ik zelf ga iig niet meer zo ver door bulken
Als je dik bent zul je nou eenmaal niet zo snel scoren idd, het is maar net wat jezelf wilt. Ik zelf ga iig niet meer zo ver door bulken

he madDik is anders, maar mss TE buff. ik wil zo iig niet worden, dan maar droger en minder me vet omhoog laten schieten. Ik zit nu op een zalig percentage waarbij ik in de spiegel een booner krijg en in een trui. Heb wel nadeel dat me borst naar voren komt dus dan valt je tshirt 5cm van je buik af zeg maar, dat vindt ik wel min punt maar straks met wintertruien geen probleem.