MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.282
1752469944988.png

• #184.289
Denk je dat het aan jouw specifieke school ligt?
Zeker, sinds vorig jaar zijn er veel veranderingen in de directie gekomen en sindsdien is het hard bergafwaarts aan het gaan. Vorig jaar ook best veel vertrokken. We hebben een hele jonge difectie nu (alsin weinig ervaring), gaat niet al te best.

Nu weet ik niet of het gras groener is aan de andere kant, maar dat zie ik dan wel. Niet voor niets dat de reden dat mensen het onderwijs verlaten 40% vanwege de directie komt. Er zijn wel meer rotte appels. En een andere 40% vanwege de werkdruk, enkele jaren geleden hadden die twee een gedeelde eerste plaats.

• #184.290
Zeker, sinds vorig jaar zijn er veel veranderingen in de directie gekomen en sindsdien is het hard bergafwaarts aan het gaan. Vorig jaar ook best veel vertrokken. We hebben een hele jonge difectie nu (alsin weinig ervaring), gaat niet al te best.

Nu weet ik niet of het gras groener is aan de andere kant, maar dat zie ik dan wel. Niet voor niets dat de reden dat mensen het onderwijs verlaten 40% vanwege de directie komt. Er zijn wel meer rotte appels. En een andere 40% vanwege de werkdruk, enkele jaren geleden hadden die twee een gedeelde eerste plaats.
Kinderen, de meester heeft een andere baan gevonden want dit is gewoon een kutwerkplek met mensen aan het roer die geen verstand van zaken hebben. Succes de komende jaren op deze school kinderen, adios!

• #184.291
Kinderen, de meester heeft een andere baan gevonden want dit is gewoon een kutwerkplek met mensen aan het roer die geen verstand van zaken hebben. Succes de komende jaren op deze school kinderen, adios!
Ik zou het wel iets netter verwoorden met "dat ik het niet eens ben met de gemaakte keuzes van hogerop". :o Maar daar komt het wel op neer ja. Ik ga niet liegen zoals m'n collega's die eerder vertrokken, die dan in kleine kringen zeuren over de directie en vervolgens zeggen "ja dit is veel dichterbij huis".

• #184.292
Bij de lidl in schalkwijk zitten er alarm tags op de kip. Alleen de kip. Mijn vriendin snapte niet waarom ik moest lachen.

Laatst bewerkt:
  • #184.293
  • #184.295
1000002247.jpg

Grootste hoofdpijn punt van de hele verbouwing is genomen. De ipe balk op zijn plek krijgen.
Offerte die ik kreeg was tussen de 3 en 500 euro. En ik vroeg me af of de constructie sterk genoeg was.
20 minuten en een fles aqua vit en de balk lag op zijn plek. En nu die op zijn plek ligt weet ik ook wel dat de constructie sterk genoeg is.
Morgen de dakbalken er in en beginnen aan de badkamer muur. Die wordt ook een deel van de last dragende constructie.
Nog steeds 30+ graden en geen pufje wind. Morgen 35-36.
Maar gelukkig regent het niet. Dus ik mag niet klagen😍

• #184.296
1000002247.jpg

Grootste hoofdpijn punt van de hele verbouwing is genomen. De ipe balk op zijn plek krijgen.
Offerte die ik kreeg was tussen de 3 en 500 euro. En ik vroeg me af of de constructie sterk genoeg was.
20 minuten en een fles aqua vit en de balk lag op zijn plek. En nu die op zijn plek ligt weet ik ook wel dat de constructie sterk genoeg is.
Morgen de dakbalken er in en beginnen aan de badkamer muur. Die wordt ook een deel van de last dragende constructie.
Nog steeds 30+ graden en geen pufje wind. Morgen 35-36.
Maar gelukkig regent het niet. Dus ik mag niet klagen😍
Neem toch aan dat je er een constructeur bij hebt gehad of zelf het eea uitgezocht hebt? :p

• #184.297
Neem toch aan dat je er een constructeur bij hebt gehad of zelf het eea uitgezocht hebt? :p
Als je kijkt hoe ons huidige huis gebouwd is kan het er nooit slechter van worden.
Dakbalken door gezaagd x aantal jaar geleden bijvoorbeeld. En het staat nog steeds.

Als ik niet 100% zeker zou zijn dat het niet veilig zou zijn zou ik het zo niet bouwen.

Bouw constructeur zijn ze hier allemaal🙈

• #184.298
Hij wil off grid leven. Dan wil en doe je alles zelf en ga je zeker geen ambtenarij of formeel gekoekebak bij je homestead betrekken. Dat is bijna blasfemie in de off-grid wereld.

• #184.299
Niet persee off grid. Maar wel weg van de drukte van de stad.
Bouw regelementen zijn in te zien bij de kommune.
Maar wij wonen in een buiten gebied. Veel regels gaan over niet te dicht langs de weg bouwen. Vrijstaand mag x m2 zijn.

Mijn buurman had een tekening laten maken voor zijn verbouwing. 350 euro betaald bij de gemeente. En die man keek er niet eens na maar wenste hem succes.

Elektra en de loodgieter moet je wel laten aansluiten. Ivm de verzekering.

Maar veel kun je laten doen als vriendendienst door iemand die papieren heeft.

Zo helpt men elkaar hier met een gesloten beurs en een fles drank of zo.

Terug
Naar boven