ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Niets?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets?
Elke vrouw vind de mac lekker 🙏
Denk je dat het aan jouw specifieke school ligt?Woensdag een sollicitatiegesprek op een andere school, ben benieuwd.
Zeker, sinds vorig jaar zijn er veel veranderingen in de directie gekomen en sindsdien is het hard bergafwaarts aan het gaan. Vorig jaar ook best veel vertrokken. We hebben een hele jonge difectie nu (alsin weinig ervaring), gaat niet al te best.
Kinderen, de meester heeft een andere baan gevonden want dit is gewoon een kutwerkplek met mensen aan het roer die geen verstand van zaken hebben. Succes de komende jaren op deze school kinderen, adios!Zeker, sinds vorig jaar zijn er veel veranderingen in de directie gekomen en sindsdien is het hard bergafwaarts aan het gaan. Vorig jaar ook best veel vertrokken. We hebben een hele jonge difectie nu (alsin weinig ervaring), gaat niet al te best.
Nu weet ik niet of het gras groener is aan de andere kant, maar dat zie ik dan wel. Niet voor niets dat de reden dat mensen het onderwijs verlaten 40% vanwege de directie komt. Er zijn wel meer rotte appels. En een andere 40% vanwege de werkdruk, enkele jaren geleden hadden die twee een gedeelde eerste plaats.
Ik zou het wel iets netter verwoorden met "dat ik het niet eens ben met de gemaakte keuzes van hogerop".Kinderen, de meester heeft een andere baan gevonden want dit is gewoon een kutwerkplek met mensen aan het roer die geen verstand van zaken hebben. Succes de komende jaren op deze school kinderen, adios!
Maar daar komt het wel op neer ja. Ik ga niet liegen zoals m'n collega's die eerder vertrokken, die dan in kleine kringen zeuren over de directie en vervolgens zeggen "ja dit is veel dichterbij huis".Hoe herken je die ik vraag dit voor een vriendBij de lidl in schalkwijk zitten er alarm tags op de kip. Alleen de kip. Mijn vriendin snapte niet warom ik moest lachen.
Zit een sticker op waar het op staat.
Neem toch aan dat je er een constructeur bij hebt gehad of zelf het eea uitgezocht hebt?![]()
Grootste hoofdpijn punt van de hele verbouwing is genomen. De ipe balk op zijn plek krijgen.
Offerte die ik kreeg was tussen de 3 en 500 euro. En ik vroeg me af of de constructie sterk genoeg was.
20 minuten en een fles aqua vit en de balk lag op zijn plek. En nu die op zijn plek ligt weet ik ook wel dat de constructie sterk genoeg is.
Morgen de dakbalken er in en beginnen aan de badkamer muur. Die wordt ook een deel van de last dragende constructie.
Nog steeds 30+ graden en geen pufje wind. Morgen 35-36.
Maar gelukkig regent het niet. Dus ik mag niet klagen😍

Als je kijkt hoe ons huidige huis gebouwd is kan het er nooit slechter van worden.Neem toch aan dat je er een constructeur bij hebt gehad of zelf het eea uitgezocht hebt?![]()
Hij wil off grid leven. Dan wil en doe je alles zelf en ga je zeker geen ambtenarij of formeel gekoekebak bij je homestead betrekken. Dat is bijna blasfemie in de off-grid wereld.Neem toch aan dat je er een constructeur bij hebt gehad of zelf het eea uitgezocht hebt?![]()