- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige omgeving daar 😍Ochtend weesten vissen.
Super veel activiteit helaas maar 1 gevangen.
![]()
![]()
Nette wagen! Is dit de vervanger van de R of voor ernaast?
Mooie locatie! Waar is dit ongeveer als ik vragen mag?Ochtend weesten vissen.
![]()
![]()
In de buurt van Steinsdalen.Nette wagen! Is dit de vervanger van de R of voor ernaast?
Mooie locatie! Waar is dit ongeveer als ik vragen mag?
VervangerNette wagen! Is dit de vervanger van de R of voor ernaast?
Mooie locatie! Waar is dit ongeveer als ik vragen mag?
Vliegvissen?Ochtend weesten vissen.
![]()
![]()
Met iets van chocolade zijn ze vaak rustig te krijgen.50/50 kans dat moeders not happy is als ze thuis komt.
Die tut zou ik zsm wegdoen anders krijg je daar nog wel flink struggles mee. Ik heb met beide kinders rond de 2 jaar dat ding in de vuilnisbak laten mieteren door hunzelf. Waren 1 a 2 nachtjes struggle en toen nooit meer om gevraagd. Hoe langer je wacht des te groter de problemen als je ervan af wilt komen.Papa dag en de kleine wilde een ander kapsel. Oke no problem aangezien mijn vriendin kapster is en alles thuis heeft liggen. Hij was pas gevallen en had een gat in zijn hoofd dus mocht daar niet trimmen dus van opskeer naar mullet.
50/50 kans dat moeders not happy is als ze thuis komt.
![]()
Optimist 😂Papa dag en de kleine wilde een ander kapsel. Oke no problem aangezien mijn vriendin kapster is en alles thuis heeft liggen. Hij was pas gevallen en had een gat in zijn hoofd dus mocht daar niet trimmen dus van opskeer naar mullet.
![]()
't Kon nog beter!Papa dag en de kleine wilde een ander kapsel. Oke no problem aangezien mijn vriendin kapster is en alles thuis heeft liggen. Hij was pas gevallen en had een gat in zijn hoofd dus mocht daar niet trimmen dus van opskeer naar mullet.
![]()
En dan kom je jouw nieuwe wagen alvast tegen. Voorpret( ja dan ben ik net als een klein kind in de snoepwinkel, et zit in je bloed he😍)Rust na arbeid. 1 na laatste dag bij deze werkgever.
Was een zenuwbrekend ochtendje midden in een heel klein 17e eeuws dorps in zeeland
![]()
![]()
Zometeen even pootjebaden aan het strandje😍
![]()
![]()
![]()