Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.321
Middagje Naturalis. Die kudde triceratops waren erg bijzonder en daaromheen hadden ze veel leuke kinderexperimenten dus pa en ma konden eindelijk eens op het gemakje rondkijken😂 En Trix blijft altijd mooi om te zien. Top middagje gehad.
20250716_122507.jpg
20250716_113327.jpg

20250716_113348.jpg
Wist niet dat die Triceratops zo huge waren.

• #184.322
Wist niet dat die Triceratops zo huge waren.
Ik heb er ooit 1 eerder gezien maar dat was een kleiner exemplaar. Dus toen ik binnen liep was ik nog meer onder de indruk. Nog mooier is het als je beseft dat 90% van de skeletten echt zijn. Als je een beetje beeldend kan denken hoe dat allemaal rondliep leefde....

Ook mooi waren de tribolieten etc van 480 miljoen jaar oud. Het is gewoon een soort grote tijdreis daarbinnen. Hebben ze mooi gedaan.

• #184.323
Ik heb er ooit 1 eerder gezien maar dat was een kleiner exemplaar. Dus toen ik binnen liep was ik nog meer onder de indruk. Nog mooier is het als je beseft dat 90% van de skeletten echt zijn. Als je een beetje beeldend kan denken hoe dat allemaal rondliep leefde....

Ook mooi waren de tribolieten etc van 480 miljoen jaar oud. Het is gewoon een soort grote tijdreis daarbinnen. Hebben ze mooi gedaan.
Geen fossiel meegenomen?

• #184.336
3 boetes in 15 jaar whoop whoop.
Grinnik.... Ik ben met rijden in Nederland altijd heel braaf.
Behalve als ik zwanger of voedend ben kennelijk. Enige tijd dat ik boetes rij.

Werd een keer aangehouden door jonge agent. Was toen kolf vergeten naar een vergadering. Deed zo'n pijn. Agent wilde bekeuring uitschrijven, toen hoorde ik een baby verderop huilen, ...... Lang verhaal kort, ik mocht zonder boete naar huis en die agent had gekeerd wat een toeschietreflex was

• hihi
Waarderingen: Loca
  • #184.339
1000002315.jpg

1000002316.jpg

Morgen beginnen met de dakplaten erop te leggen.
Het is dat het hier stikt van de mini muggen(knoeten in the Noors) en de dazen/paardevliegen. Anders ging ik er vanavond al in de open lucht slapen. 34 graden vandaag. Auto gaf 43 aan toen we weg reden bij het fjord na een verfrissende duik.

• #184.340
Mooi, knap werk van je!!

Terug
Naar boven