AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.381
  • #184.383
Dat lijkt mij een complexe situatie. Kunnen nooit twee leiders zijn. Dat gaat sowieso botsen ja.
Beide af en toe het spreekwoordelijke stuur aan de ander overlaten. Dat is gelukkig een kunst die wij beheersen.
Maar goed, 't zal dan vast een wilde zijn in bed. Wellicht kan daar 't een en ander mee gecompenseerd worden.
😂. Ook op dat vlak niets te klagen, inderdaad. Ik zal niet teveel mijn eigen vriendin simpen hier maar zij is in vrijwel elk opzicht één van de mooiste vrouwen die ik mij zou kunnen wensen.

Maar als Blake Lively aan mijn deur staat gaat zij eruit!
Ik kan persoonlijk wel wat hebben, maar niet als iemand geen respect toont door allerlei gare taal uit te slaan.
Het is net hoe serieus het opgevat wordt. Ik zie het niet als respectloos maar kan mij best voorstellen dat een ander het niet zou kunnen hebben van zijn of haar partner.

• #184.385
Zero ja

Inmiddels getrouwd en 3 kids.
Goed bezig. Ik zou 't niet kunnen. Maar je bent wel een stuk saaier geworden. Die shit gaat 't sowieso niet goed doen bij vrouwen.

Jij bent net als ik vervloekt vervloekt met deze autisme. Enige uitweg om hiermee om te gaan is deze troep gebruiken. We hebben geen keuze. We moeten ermee leven.

Ik zal niet teveel mijn eigen vriendin simpen hier maar zij is in vrijwel elk opzicht één van de mooiste vrouwen die ik mij zou kunnen wensen.
Ik geloof je best en gun 't je van harte. Alleen moet het niet te kosten gaan van je eigenwaarde. Maar goed, daar kan jij beter over oordelen dan ik.

Het is net hoe serieus het opgevat wordt.
Nou, dat is wel heel genuanceerd lmfao. Naar mijn mening is daar maar één opvatting mogelijk.

Ik weet 't niet. Ik zag laatst soortgelijk gesprekken van mijn broertje en zijn vrouw.. Waar ik me ook heel erg over verbaasde.. En schijnbaar ook heel normaal was.. En daar is het ook niet zo goed mee afgelopen.

• #184.386
Goed bezig. Ik zou 't niet kunnen. Maar je bent wel een stuk saaier geworden. Die shit gaat 't sowieso niet goed doen bij vrouwen.

Jij bent net als ik vervloekt vervloekt met deze autisme. Enige uitweg om hiermee om te gaan is deze troep gebruiken. We hebben geen keuze. We moeten ermee leven.
Later dit jaar housewarming party. Radicaal aan de drugs. ✌️

Heb nog wel een bedje over 😆

• #184.388
Ik geloof je best en gun 't je van harte. Alleen moet het niet te kosten gaan van je eigenwaarde. Maar goed, daar kan jij beter over oordelen dan ik.
Geheel en volledig mee eens!
Nou, dat is wel heel genuanceerd lmfao. Naar mijn mening is daar maar één opvatting mogelijk.
Misschien ben ik geestelijk een stukje verpest na alle jaren bij het Korps. 😂
Ik weet 't niet. Ik zag laatst soortgelijk gesprekken van mijn broertje en zijn vrouw.. Waar ik me ook heel erg over verbaasde.. En schijnbaar ook heel normaal was.. En daar is het ook niet zo goed mee afgelopen.
Op basis van een enkel gesprek kan ik mij dit voorstellen, zeker. Er zijn meer dan voldoende mannen die compleet onder de duim van hun partner leven en claimen dat dit hen gelukkig maakt. Schrijnend, soms.

• #184.389
Er zijn meer dan voldoende mannen die compleet onder de duim van hun partner leven en claimen dat dit hen gelukkig maakt. Schrijnend, soms.
Precies dit ja. Ik was daar als bang voor bij jou. Maar goed, ik geloof je op je blauwe ogen. En wat je tevens ook aangeeft: ik ben niet bekend met jullie algehele situatie. Alleen gaat 't bij mij gewoon jeuken als iemand zo tegen mij praat. Kan ook met mijn onzekerheid te maken hebben.

• #184.391
Maatje niet iedereen is zo groot als jou
Heeft toch niks mee te maken? En denk je serieus dat een vrouw ene f**k om die shit geeft als je al een langere relatie met haar hebt? lol. Die blijven gewoon wreed doen. Ook al ben je fucking Ronnie Coleman.

• #184.398
Lijkt me wel lekker/bevrijdend om zo onwetend door 't leven te gaan. Dan had ik al die shit tenminste niet hoeven te doen om te copen.

ignorance is bliss

• #184.399
Niemand gaat mij domineren maatje
shin-jimin-jimin.gif

Terug
Naar boven