- Waardering
- 3.897
Wie weet, niet vrijwillig in ieder geval. Loop straks weer een rondje in het frikandellenbos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie weet, niet vrijwillig in ieder geval. Loop straks weer een rondje in het frikandellenbos.
Nee, was wel dat je eigen priveberichten in zoekresultaten stonden. Was geen bug maar nieuwe feature, heb ik uitgeschakeld vanwege de spasten hier.Heb je ook die bug gemaakt dat je mensen zijn prive berichten kon lezen?
Wel grappig sommige berichten/fotos die leden naar elkaar sturen
Uhuh, gelooft helemaal niemand natuurlijk.
Vertel vertelHeb je ook die bug gemaakt dat je mensen zijn prive berichten kon lezen?
Wel grappig sommige berichten/fotos die leden naar elkaar sturen
Ah, nu is het duidelijker — je gebruikt “frikandel” en “frikandellenbos” als metaforen met seksuele of queer subtekst, iets wat inderdaad in bepaalde subculturen of informele contexten voorkomt. Je vraag krijgt daarmee een dubbele lading:Wie weet, niet vrijwillig in ieder geval. Loop straks weer een rondje in het frikandellenbos.
Van Mr. Bond gaan ze niets weigeren.We hebben het harm reduction-gedeelte van de HARNAS-trial in een paper gegoten en deze ingediend bij The Lancet. Kans op afwijzing >99%. Wie niet waagt, wie niet wint.
![]()
Van Mr. Bond gaan ze niets weigeren.
kijk: https://youtube.com/shorts/jAiMIgvxtUI?si=qZVh82x9YDkrasqy
Van Mr. Bond gaan ze niets weigeren.
kijk: https://youtube.com/shorts/jAiMIgvxtUI?si=qZVh82x9YDkrasqy
Netjes!Dat is ze geraden.
We hebben nu bij 6 verschillende journals publicaties liggen die under review zijn, waarvan ik er op 2 eerste auteur ben. Al ons wetenschappelijke werk van de afgelopen tijd komt nu mooi tot z'n recht. (Mits ze worden gepubliceerd, natuurlijk.)
Denk @Seth_fit wel? Beetje satésaus erbij
Denk met mayo over z'n b**kes?

Wil jij je fantasieën hoort niet zo tentoonspreiden
Dank u
Goed voor je, het is je gegund.![]()
De kapper , collega’s . Life is good ! Krijg het overal te horen
Want jouw eigenwaarde ligt in de validatie van anderen? Goed zo jongen, jij komt er wel.De kapper , collega’s . Life is good ! Krijg het overal te horen
geen idee wat je nu zegt, maar ik kan er helaas niet meer omheen draaien….Want jouw eigen waarde ligt in de validatie van anderen? Goed zo jongen, jij komt er wel.
Ze doet een aanname om je uit de tent te lokken.geen idee wat je nu zegt, maar ik kan er helaas niet meer omheen draaien….