Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.772
Ik snap je punt, ik ben onzeker.Want jouw eigenwaarde ligt in de validatie van anderen? Goed zo jongen, jij komt er wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je punt, ik ben onzeker.Want jouw eigenwaarde ligt in de validatie van anderen? Goed zo jongen, jij komt er wel.
Als jij er goed bij voelt is het toch prima. Lekker boeiend wat anderen ervan vinden
Je mag best blij zijn met een compliment dat je krijgt. Gewoon niet delusional doen/worden en jezelf op een voetstuk plaatsen.
Thx, het voelt echt heerlijk!Je mag best blij zijn met een compliment dat je krijgt. Gewoon niet delusional doen/worden en jezelf op een voetstuk plaatsen.
Ja inderdaad, ik probeer mezelf steeds meer te distantiëren van mensen die hun mening gelijk klaar hebben staan….Als jij er goed bij voelt is het toch prima. Lekker boeiend wat anderen ervan vinden
![]()
De kapper , collega’s . Life is good ! Krijg het overal te horen
Waarom ga je er dan op in?Thx, het voelt echt heerlijk!
Ja inderdaad, ik probeer mezelf steeds meer te distantiëren van mensen die hun mening gelijk klaar hebben staan….
Je zit nog op DBB.Thx, het voelt echt heerlijk!
Ja inderdaad, ik probeer mezelf steeds meer te distantiëren van mensen die hun mening gelijk klaar hebben staan….
Maar Maccie gepakt.
Geen idee eigenlijk….
Dan is de vraag, waarom spreek je jezelf tegen?
Dat is weer een vraag op een anderen vraag.
Daarom. Je houdt t zelf in stand. Of je vindt t gewoon prima omdat je geniet van de aandacht.
Ze hebben allerlei nieuw spul in de gym geplaatst.
Waaronder een soort staande shoulder press machine (viking press staat erop).
![]()
![]()
Prima apparaat want ik kon er pijnvrij mee shoulder pressen! Grote blij! Happy days.
Ze hebben allerlei nieuw spul in de gym geplaatst, naast iets van 10 bootybuilder apparaten nu ook een tiental ander soort apparaten. Nu staan er nieuw bij: o.a. 2 hack squats, 2 belt squats, een pendulum squat, vertical legpress. Hele gym staat nu vol.
Waaronder een soort staande shoulder press machine (viking press staat erop).
![]()
![]()
Prima apparaat want ik kon er pijnvrij mee shoulder pressen! Grote blij! Happy days.
Dit is idd ook een GymOne. Prima gym. Heel veel apparatuur. Meest uitgebreide gym waar ik ooit ben geweest, ver uit.Deze is erg leuk, inderdaad. Begin dit jaar is hier vlakbij een 'GymOne' gekomen. Vrijwel hetzelfde als BigGym maar met een paar extra machines waaronder de Viking Press. Voelde goed!
Dit is idd ook een GymOne. Prima gym. Heel veel apparatuur. Meest uitgebreide gym waar ik ooit ben geweest, ver uit.