Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.661
Wat is een leuk binnen zwembad, vooral voor kleine kinderen 3/4/5 jaar.

Liefst straal 100km max vanuit helmond, kan ook belgie/duitsland.
e910272b-697f-4826-a5cf-c72c5e380977.jpeg

(Marktplaats)

• #184.663
Laatst bewerkt:
  • #184.664
Zit die vrouw in dat pakket?

(dit is overigens een grapje aangezien sommige mensen hier denken dat alles serieus is dus geef ik deze disclaimer voortaan als het een grap is)
Die zit erin, alleen ff opblazen.

583x1200.jpg

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

• #184.666

Geen zwembad maar wij gaan morgen naar Mondo verde, dierentuin en attracties en een all you can eat formule standaard in het toegangsticket (€27,50).

• #184.671

Is iets verder dan 100km maar duinrell man. Veel varianten glijbanen enzo. Leuk voor kids

• #184.673
  • #184.674
Is iets verder dan 100km maar duinrell man. Veel varianten glijbanen enzo. Leuk voor kids
Ben er wel ooit geweest, maar vond het niet zo heel denderend. Glijbanen waren wel oke, maar hing geen sfeer. Vind zon tropisch zwembad net zoals centerparcs en landall net wat leuker, vooral voor kleine kinderen.

Geen zwembad maar wij gaan morgen naar Mondo verde, dierentuin en attracties en een all you can eat formule standaard in het toegangsticket (€27,50).
Dierentuin vind ie op dit moment niet meer interessant 😂

• #184.675
Voor mezelf neem ik dat sowieso mee.

Daar heb ik niets van meegekregen.
Is het voor de rest wel een beetje oké daar?
Zal voor Damian prima te doen zijn hoor, als ouder kijk je er anders naar als je bepaalde dingen weet en als je voor jezelf ander eten bij hebt, heb je vast een leuke dag.

• #184.676
Ben er wel ooit geweest, maar vond het niet zo heel denderend. Glijbanen waren wel oke, maar hing geen sfeer. Vind zon tropisch zwembad net zoals centerparcs en landall net wat leuker, vooral voor kleine kinderen.
Kikkerde je er niet van op?

• Tear
Waarderingen: AK
  • #184.677

Dierentuin vind ie op dit moment niet meer interessant 😂
Geen zwembad maar ik was gister in het Spoorweg museum. Geweldig voor kinderen.

• #184.680
Dat is wel interessant aangezien treinen wel zijn ding is.
Wij hebben een museum jaarkaart genomen. €75 pp voor volwassenen.

Meeste musea zij gratis t/m 3 jaar. Maar niemand die weet dat hij 4 jaar is (aanstaande woensdag) :D. Dus kleine is gratis.

Na 3 museu heb je je geld eruit. In augustus is er ook van alles te doen in het Nationaal Militair Museum in Soest.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven