- Waardering
- 3.897
Wat is een leuk binnen zwembad, vooral voor kleine kinderen 3/4/5 jaar.
Liefst straal 100km max vanuit helmond, kan ook belgie/duitsland.
(Marktplaats)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een leuk binnen zwembad, vooral voor kleine kinderen 3/4/5 jaar.
Zit die vrouw in dat pakket?

Die zit erin, alleen ff opblazen.Zit die vrouw in dat pakket?
(dit is overigens een grapje aangezien sommige mensen hier denken dat alles serieus is dus geef ik deze disclaimer voortaan als het een grap is)
Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken
Je krijgt de kinderen er gratis bij las ik.Zit die vrouw in dat pakket?
(dit is overigens een grapje aangezien sommige mensen hier denken dat alles serieus is dus geef ik deze disclaimer voortaan als het een grap is)
Geen zwembad maar wij gaan morgen naar Mondo verde, dierentuin en attracties en een all you can eat formule standaard in het toegangsticket (€27,50).Wat is een leuk binnen zwembad, vooral voor kleine kinderen 3/4/5 jaar.
Mogelijk ook leuk voor een dbb meetGeen zwembad maar wij gaan morgen naar Mondo verde, dierentuin en attracties en een all you can eat formule standaard in het toegangsticket (€27,50).
Mondo Verde? Echt niet...
Ik zou fruit meenemen Sanca 👍Mondo Verde? Echt niet...
Ondermaats Is nog een eufemisme voor het eten daar
Voor de dieren?
Is iets verder dan 100km maar duinrell man. Veel varianten glijbanen enzo. Leuk voor kidsWat is een leuk binnen zwembad, vooral voor kleine kinderen 3/4/5 jaar.
Misschien ook wel: die worden (werden?) niet zo netjes verzorgd conform het schokkende rapport 'tralies en tranen' vorig jaar.
Voor mezelf neem ik dat sowieso mee.
Daar heb ik niets van meegekregen.Misschien ook wel: die worden (werden?) niet zo netjes verzorgd conform het schokkende rapport 'tralies en tranen' vorig jaar.
Ben er wel ooit geweest, maar vond het niet zo heel denderend. Glijbanen waren wel oke, maar hing geen sfeer. Vind zon tropisch zwembad net zoals centerparcs en landall net wat leuker, vooral voor kleine kinderen.Is iets verder dan 100km maar duinrell man. Veel varianten glijbanen enzo. Leuk voor kids
Dierentuin vind ie op dit moment niet meer interessant 😂Geen zwembad maar wij gaan morgen naar Mondo verde, dierentuin en attracties en een all you can eat formule standaard in het toegangsticket (€27,50).
Zal voor Damian prima te doen zijn hoor, als ouder kijk je er anders naar als je bepaalde dingen weet en als je voor jezelf ander eten bij hebt, heb je vast een leuke dag.Voor mezelf neem ik dat sowieso mee.
Daar heb ik niets van meegekregen.
Is het voor de rest wel een beetje oké daar?
Kikkerde je er niet van op?Ben er wel ooit geweest, maar vond het niet zo heel denderend. Glijbanen waren wel oke, maar hing geen sfeer. Vind zon tropisch zwembad net zoals centerparcs en landall net wat leuker, vooral voor kleine kinderen.
Geen zwembad maar ik was gister in het Spoorweg museum. Geweldig voor kinderen.Ben er wel ooit geweest, maar vond het niet zo heel denderend. Glijbanen waren wel oke, maar hing geen sfeer. Vind zon tropisch zwembad net zoals centerparcs en landall net wat leuker, vooral voor kleine kinderen.
Dierentuin vind ie op dit moment niet meer interessant 😂
Dat is wel interessant aangezien treinen wel zijn ding is.Geen zwembad maar ik was gister in het Spoorweg museum. Geweldig voor kinderen.
Of Dino's?Dat is wel interessant aangezien treinen wel zijn ding is.
Wij hebben een museum jaarkaart genomen. €75 pp voor volwassenen.Dat is wel interessant aangezien treinen wel zijn ding is.
. Dus kleine is gratis.