AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.921
Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat het erg zwaar aanvoelde voor m'n core. Kijken hoe het zondag aanvoelt.
Het voelt nu een stuk beter aan en minder 'off'. Voel m'n quads meer, squat nu meer rechtop itt lowbar. Nice!

• Like
Waarderingen: Loca
  • #184.922
Ik was nooit echt een fan van de SSB maar de meesten rondom mij wel 😜

• #184.923
  • #184.924
  • #184.925
Dag iedereen gezien de weersituatie laat ik bij deze weten dat we morgen tot 13.15 uur werken … Ik bekijk even de situatie van dag tot dag en dus voor donderdag kom ik morgen nog op terug.

Hoppa, morgenmiddag het zwembad in 😁

• #184.926
Met mijn vriendin de duinen in gegaan en op een kleedje met een drankje en een zak chips naar de Perseids meteoren gekeken.

Ondanks de extreme lichtvervuiling(omliggende steden en de maan) en dat de piek pas later vanavond is toch een tiental echt mooie vallende sterren kunnen zien! Voor mij de 2de en voor mijn vriendin de eerste keer ooit. Toch iets unieks wat je normaal als stedeling niet snel ziet.

Laatst bewerkt:
  • #184.927
Ik wens alle strijders die meedoen aan de contest veel succes vandaag!!💪
c2bf433cc112bc6771ba21e95426939e-832306154.jpg

• #184.928
Met mijn vriendin de duinen in gegaan en op een kleedje met een drankje en een zak chips naar de Perseids meteoren gekeken.

Ondanks de extreme lichtvervuiling(omliggende steden en de maan) en dat de piek pas later vanavond is toch een tiental echt mooie vallende sterren kunnen zien! Voor mij de 2de en voor mijn vriendin de eerste keer ooit. Toch iets unieks wat je normaal als stedeling niet snel ziet.
Die heb ik even gemist. Ik ga vanavond een poging wagen dan.

• #184.929
Had niet zoveel zin in de bbq die we vandaag gingen doen. Naar de winkel, alles voorbereiden, bij het vuur staan bakken terwijl het al 485°C is...
Om dan eindelijk m'n guitig nichtje van 10 maand te zien lachen als ze binnenkomt. Gewoon smelten :o

• #184.936
Volgens mij hadden we dat uitgesteld tot augustus 2036, onder voorbehoud van interesse :grinny:
Ik heb na lang aandringen vanuit jouw zijde besloten het toch wel aan te durven. Maar haal je geen dingen in het hoofd en probeer me niet weer direct te bespringen zoals je de vorige keer deed.

• #184.937
Feli @Turouise

Wij zijn gister naar de steenkolen mijn in Valkenburg geweest. Since
Wonende in de Mijnstreek, opa heeft nog op de Laura gewerkt en we kwamen er achter dat @DieNase er in de laatste tien jaar nog geen één keer was geweest. Moesten we even de geschiedenis induiken natuurlijk.
De jongste smulde 🤗

1000075509.jpg

• #184.938
Feli @Turouise

Wij zijn gister naar de steenkolen mijn in Valkenburg geweest. Since
Wonende in de Mijnstreek, opa heeft nog op de Laura gewerkt en we kwamen er achter dat @DieNase er in de laatste tien jaar nog geen één keer was geweest. Moesten we even de geschiedenis induiken natuurlijk.
De jongste smulde 🤗

1000075509.jpg
Wij zijn in Kanne in de mergelgrotten getrouwd, was echt een mooie locatie.

• #184.939
Erg mooi ook daar😍, in het verleden heb ik daar training gehad (speleologie) als je van een uitdaging houdt is dat zeker ook een aanrader, ondergrondse rivieren, en hele smalle doorgangen, en vervolgens niet weten waar je terecht komt, vooral als je onder water gaat.😂

• #184.940
Kanne is zeker leuk. De mergelgrotten ook 🥰

De mijn in Valkenburg is inderdaad nagebouwd in een mergelgrot, de echte mijnen kun je ivm water natuurlijk niet in.
Mijn opa heeft nog een verhaal geschreven dat in deze omgeving redelijk bekend was toen. De kids smulden van de verhalen, en volgens mij Jaap stiekem ook 🤭

Terug
Naar boven