AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.901
IMG_6174.jpeg

• #184.905
Al vanaf maandag ongeduldig aan het wachten op mijn nieuwe camera die vandaag geleverd wordt. Natuurlijk heb ik deze nacht geen oog dicht gedaan erdoor.

• #184.906
Voor de tweede keer SSB squats gedaan. Stuk zwaarder voor de core, meer dan ik dacht! Doe normaal alleen Low bar en belt squats. Deze blijft er nu wel in. Ik heb nu een gare SSB bar, Rep Fitness SSB staat in de bestelling.

44516_9.jpg

• #184.909
Lekker dagje thuis werken, heerlijk! Scheelt weer heen en weer rijden. Voelt als extra vroeg weekend! (terwijl er echt nog wel wat gedaan moet worden)

• Like
Waarderingen: Loca
  • #184.913
Voor de tweede keer SSB squats gedaan. Stuk zwaarder voor de core, meer dan ik dacht! Doe normaal alleen Low bar en belt squats. Deze blijft er nu wel in. Ik heb nu een gare SSB bar, Rep Fitness SSB staat in de bestelling.

44516_9.jpg
Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat het erg zwaar aanvoelde voor m'n core. Kijken hoe het zondag aanvoelt.

• #184.914
Reservesleutel van m'n auto kwijt en kwam dit oude potje tegen met zoeken. vorige week mee begonnen en ga weer als een speer

Screenshot_20250727_111839_X.jpg

• #184.916
Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat het erg zwaar aanvoelde voor m'n core. Kijken hoe het zondag aanvoelt.
Hoe kan je de bar verkeerd om hebben? Dan zit de stang voor je keel??

• #184.917
Hoe kan je de bar verkeerd om hebben? Dan zit de stang voor je keel??
Haha, ik bedoel dat de sleeves, waar de schijven om moeten, voor de handles zitten ipv erachter

shopping (1).webp

Zoals hierboven afgebeeld, had ik het logo op m'n traps.

Overigens kun je de bar ook gebruiken zoals jij omschrijft 🤪

• #184.920
And so it begins...
Zoon ingeschreven voor zijn eerste wedstrijd.

Hij gaat met Alex Moonen en een atleet die in de categorie 16-18 jaar valt naar de Official Strongman Games in Texas 🫣
1000075061.jpg

Terug
Naar boven