Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha geinig, ik heb ook wel die aparte dingen op mijn watch gehad maar merk dat ik ze gauw zat ben😁
Rood is wel jouw kleur geloof ik. Mis alleen de rode schoentjes. En de rode loper.
Ik herinner me nog dat jij als DBB-rookie de stang waarmee je squat een paal noemde.

One big red flag.Rood is wel jouw kleur geloof ik. Mis alleen de rode schoentjes. En de rode loper.
Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅Voor de tweede keer SSB squats gedaan. Stuk zwaarder voor de core, meer dan ik dacht! Doe normaal alleen Low bar en belt squats. Deze blijft er nu wel in. Ik heb nu een gare SSB bar, Rep Fitness SSB staat in de bestelling.
![]()
Scheelt vast een hele bull met je energielevel.Reservesleutel van m'n auto kwijt en kwam dit oude potje tegen met zoeken. vorige week mee begonnen en ga weer als een speer
![]()
Hoe kan je de bar verkeerd om hebben? Dan zit de stang voor je keel??Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat het erg zwaar aanvoelde voor m'n core. Kijken hoe het zondag aanvoelt.
Haha, ik bedoel dat de sleeves, waar de schijven om moeten, voor de handles zitten ipv erachterHoe kan je de bar verkeerd om hebben? Dan zit de stang voor je keel??
Ben er achter gekomen dat ik de bar verkeerd om had, dus met de schijven teveel naar voren. 😅
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat het erg zwaar aanvoelde voor m'n core. Kijken hoe het zondag aanvoelt.
Ik stap denk ik ook over naar de SSB squat, heb toch geen wedstrijd ambities.