MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.961
  • #184.962
Goede muziek werkt pijn stillend, hoorde ik iemand op tv zeggen.
Ik kan wel zonder tv maar niet zonder spoty :)

Had dit nummer niet bij jou verwacht... lekker he'!

Ja klopt denk ik wel. Muziek kun je echt in verdrinken als de sound en de lyrics pakkend zijn.

Leuk dat ik je toch nog kan verbazen 😁 system of a down vind ik pakkende teksten en lekker oppeppende muziek (als dat een woord is). Heerlijk mee geschreeuwd iig 🫢. Korn is mijn nummer 1 overigens. Heeft weer heel veel gevoel in zijn teksten. Linkin park is jeugd. Luisterde dat op mijn discman onderweg naar school 😎. Toen muziek nog je ziel kon raken enzo 😇

• #184.963
Dat kan nog steeds, mits je je innerlijke puber erkend :) of je innerlijke punker :)
F.t.s. maar wel een goede medemens zijn, en doen wat je voelt. Anders krijg je burnout s midlifecrisis etcetera. En dat is slecht voor de leuke dingen zoals eetlust, sex ,sporten, slapen etcetera :D

• #184.964
Dat kan nog steeds, mits je je innerlijke puber erkend :) of je innerlijke punker :)
F.t.s. maar wel een goede medemens zijn, en doen wat je voelt. Anders krijg je burnout s midlifecrisis etcetera. En dat is slecht voor de leuke dingen zoals eetlust, sex ,sporten, slapen etcetera :D
Best wel creepy ben je op zich.

Maar ze is wel drowning pool vergeten te vermelden. Dat valt me wel weer tegen van haar.

• #184.965
Ja klopt denk ik wel. Muziek kun je echt in verdrinken als de sound en de lyrics pakkend zijn.

Leuk dat ik je toch nog kan verbazen 😁 system of a down vind ik pakkende teksten en lekker oppeppende muziek (als dat een woord is). Heerlijk mee geschreeuwd iig 🫢. Korn is mijn nummer 1 overigens. Heeft weer heel veel gevoel in zijn teksten. Linkin park is jeugd. Luisterde dat op mijn discman onderweg naar school 😎. Toen muziek nog je ziel kon raken enzo 😇
Needles is mijn autobiografe

• #184.966
Chick in de sportschool is mega gelovig en begon heel gesprek erover dus vroeg ze ga je ook naar de kerk. Nee altijd voor het zingen de kerk uit is mij geleerd.
Ze vond hem niet zo grappig als ikzelf.

• #184.967
Daar gaan we weer :roflol:

1000074582.jpg

• #184.968
1755897622860.png

• #184.969
Onze "nieuwe" nijntjes zijn langzaam gewend hier 😍

Ze waren verwaarloosd, onder de klitten, angstig... Maar komen steeds vaker knuffelen en heb ze al hun eerste binkies zien maken
1000076504.jpg

• #184.970
Onze "nieuwe" nijntjes zijn langzaam gewend hier 😍

Ze waren verwaarloosd, onder de klitten, angstig... Maar komen steeds vaker knuffelen en heb ze al hun eerste binkies zien maken
1000076504.jpg
Ik dacht even dat er een pantoffel op dat hok lag... :bang:
Wel cute :D

• #184.971
Ik dacht even dat er een pantoffel op dat hok lag... :bang:
Wel cute :D
Het zijn (kruising denk ik) Teddy Widders. Omdat ze zoveel klitten hadden waren ze geknipt door vorige eigenaresse...helft van de klitten overslagen, in velletje geknipt en als een ragebol. Groeit wel weer aan 🤭

• #184.973
Het zijn (kruising denk ik) Teddy Widders. Omdat ze zoveel klitten hadden waren ze geknipt door vorige eigenaresse...helft van de klitten overslagen, in velletje geknipt en als een ragebol. Groeit wel weer aan 🤭
Aha.
Ze zien er echt heel leuk uit maar volgens mij is het heel veel onderhoud met al die haren.

Maar we hadden al plofkippen.. (je voelt hem al aankomen)
Zijn dit dan plofnijntjes??

• #184.974
Je ziet bijna niet welk dier het is 🤭
Aha.
Ze zien er echt heel leuk uit maar volgens mij is het heel veel onderhoud met al die haren.
Dagelijks borstelen. Hiervoor ook Teddy's gehad. Eentje kwam binnen zo rond als een voetbal, was in klein hokje gehouden. Wist niet eens hoe hij moest graven. Ze zijn hier bejaard geworden maar durf ze niet meer los in de tuin te houden sinds ik marter zag.

• #184.975
Je ziet bijna niet welk dier het is 🤭

Dagelijks borstelen. Hiervoor ook Teddy's gehad. Eentje kwam binnen zo rond als een voetbal, was in klein hokje gehouden. Wist niet eens hoe hij moest graven. Ze zijn hier bejaard geworden maar durf ze niet meer los in de tuin te houden sinds ik marter zag.
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen zo met hun dieren omgaan als ik eerlijk ben.
Wel goed van je dat jij ze dan wel goed verzorgd en opvangt.
Doe je dit zeg maar uit jezelf of voor je werk?

• #184.976
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen zo met hun dieren omgaan als ik eerlijk ben.
Waren hele oude mensen die de opvang niet meer konden runnen.

Doen we voor ons en de kids. Zijn ook maar twee nijntjes hoor en de buur(t)katten. Geen hele beestenboel hier daarvoor werken we beiden te veel en daarnaast ook te veel weg.

Terug
Naar boven